برگزاری طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم ستاد کانون های استان تهران با حضور در منزل سردار شهید حاج احمد مایلی


برگزاری طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم ستاد کانون های استان تهران با حضور در منزل سردار شهید حاج احمد مایلی

تختی پور گفت: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان تهران، با حضور در منزل سردار شهید حاج احمد مایلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان استان تهران خبرگزاری شبستان طرح ملی سه شنبه های تکریم، با حضور حجت الاسلام «مجتبی تختی پور» معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس استان تهران، امروز سه شنبه 7 مردادماه 1399 در منزل سردار سرافراز استاد خلبان شهید حاج احمد مایلی برگزار شد.

حجت الاسلام تختی پور در این دیدار با یاد کردن از دلاوری شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار کرد:شهدا مرغان خونین حریم کبریایی خداوند هستند که قطرات خونین آنها است که از عنبر ومشک خوشبوتر است وعطر جنت عصاره عطر خونین آنها است.

وی با اشاره به رشادت های سردار سرافراز اسلام شهید حاج احمد مایلی افزود:شهدا همچون شهاب شب ظلمانی این دوران هستند که پرده سیاهی ظلمت جهل را می درندوبانور خود امید را به ما القاء می کنند که در این ظلمت ها نوری هم پیدا می شود

گفتنی است استاد خلبان سردار شهید حاج احمد مایلی در تاریخ(۱۳۹۵/۱/۴) در محله امام زاده حسن (دارالشهدای تهران) متولد شد.وی بعد از جنگ در بیشتر عملیاتهای مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در مناطق عملیاتی کردستان و مناطق مرزی سیستان و بلوچستان حضور داشته و در دفاع از حریم اهل بیت و آموزش نیروهای جهان اسلام از جمله حزب الله لبنان نقش مهم و تاثیرگذار داشتند و با راه اندازی گشتهای هوایی در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان در ایجاد امنیت این منطقه استراتژیک بسیار موثر بودند.

سرانجام این شهید والامقام همزمان با شب تاسوعای حسینی سال ۱۳۹۵ در بازگشت از یک عملیات شناسایی در نقطه صفر مرزی ایرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شایاین ذکر است سردار شهید حاج احمد مایلی بخاطر مجاهدت ها و تلاش های بی وقفه اش در سال 1395 از فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) تقدیرنامه ای دریافت نمودند.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...