نوریس کمی تهاجمی‌تر و با اعتماد به نفس بیشتر


فرمول یک ایران – لندو نوریس فصل 2020 را با یک پودیم آغاز کرد. وی توانست مقام سوم و اولین سکو در دوران حضور خود را در گرندپری اتریش کسب کند. تمام این موفقیت‌ها تا حد زیادی به عملکرد او در دور های پایانی مسابقات وابسته بود. راننده تیم فرمول یک مک لارن همچنین توانست سریع‌ترین دور را در آخرین دقایق مسابقه و با فاصله 0.197 ثانیه‌ای از زمان لوئیس...

فرمول یک ایرانلندو نوریس فصل 2020 را با یک پودیم آغاز کرد. وی توانست مقام سوم و اولین سکو در دوران حضور خود را در گرندپری اتریش کسب کند. تمام این موفقیت‌ها تا حد زیادی به عملکرد او در دور های پایانی مسابقات وابسته بود.

راننده تیم فرمول یک مک لارن همچنین توانست سریع‌ترین دور را در آخرین دقایق مسابقه و با فاصله 0.197 ثانیه‌ای از زمان لوئیس همیلتون در گرندپری اتریش به نام خود ثبت کند و یک امتیاز به مجموع امتیازات خود در جدول رده‌بندی اضافه کند.

هفته بعد، گرندپری دوم اتریش برای لندو نوریس همراه با سکو نبود، اما بار دیگر شاهد یکی دیگر از حرکات حماسی راننده انگلیسی بودیم؛ زمانی که نوریس سه اتومبیل را در دو دور پایانی مسابقه پشت سر گذاشت تا پنجم شود.

وی در آخرین مصاحبه خود گفت:

من هرگز در ابتدای این فصل انتظار شرایط فعلی را نداشتم.

نکته مثبت در مورد به دست آوردن چنین نتایجی این است که ما از هر فرصتی حداکثر استفاده را کردیم. در واقع ما زمان درست، در مکان درست بودیم.

من سال گذشته هرگز چنین شرایطی را در یک مسابقه تجربه نکردم. اما کارلوس در برزیل وضعیت مشابهی را پشت سر گذاشت. به عنوان مثال، قرار گرفتن در موقعیت مناسب و شرایط حساب شد و غیره.

فصل قبل در رقابت با دیگر رانندگان موفق نبودم؛ در واقع این هدفی نبود که روز یک شنبه بر روی آن تمرکز می کردم. اما در تمام طول زمستان بر روی ایده ی دیگری متمرکز شدم. می‌دانستم که باید این کار را بکنم. باید روی مسابقات تمرکز کنم و در نهایت همه چیز خوب خواهد شد.

[سال گذشته] بیشتر مشتاق بود که تلاش کنم در ابتدای مسابقه عملکرد بهتری داشته باشم؛ اما تصویر بزرگ تری را نمی دیدم و در میانه ی مسابقه مشکلات و سوال های زیادی در ذهن من ایجاد می شد. لاستیک‌های خود را ذخیره کنم؟ آیا می توانم دوبار به پیت استاپ بروم؟

نوریس کمی تهاجمی‌تر و با اعتماد به نفس بیشترنوریس کمی تهاجمی‌تر و با اعتماد به نفس بیشتر

لندو نوریس و لنس استرول – فرمول یک اتریش 2020

لندو نوریس در فکر کارهایی که انجام نداده…

شروع کردم به فکر کردن درباره ی کار هایی که سال گذشته انجام ندادم. فکر کردن در مورد این که چه عملکرد درستی می توانم در چنین سناریویی داشته باشم یا این که چگونه بهترین واکنش را در سناریوی خاصی از خودم نشان دهم.

در مدت دوری از مسابقات، تمرینات بسیار موثری داشتم. فهمیدم که احتیاج دارم کمی تهاجمی تر رانندگی کنم و لازم است اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم. در واقع سعی کردم تا تاثیر اعتماد به نفس بیشتر را در رانندگی ام در طول مسابقه ببینم.

تمام این تغییرات نتیجه ی خوبی داشت اما در عین حال به این معنی نیست که رانندگی من در طول مسابقه کامل و بدون اشتباه است. مسائل دیگری نیز وجود دارند که من باید روی آن ها متمرکز شوم و تلاش کنم تا آن ها را بهتر انجام دهم.

مطمئناً در سبک رانندگی من تغییراتی به وجود آمده است؛ اما فکر نمی کنم فقط به دلیل وقفه ی چند ماهه ای باشد که در ابتدای سال داشتیم. من با مهندسین مک لارن جلسات زیادی داشتم تا هم عمکرد اتومبیل را ارتقاع دهیم و هم یاد بگیرم چگونه در پیست مسابقه دهم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

من فکر نمی کنم حال که مردم می بینند من بهتر از قبل مسابقه می دهم نظر شان درمورد من تغییر کرده باشد؛ چرا که معتقدم آن ها از ابتدا به موفقیت من ایمان داشته اند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج