متخصصان جهاددانشگاهی پیچیده‌ترین فعالیت‌های علمی را انجام داده‌اند


متخصصان جهاددانشگاهی پیچیده‌ترین فعالیت‌های علمی را انجام داده‌اند

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: متخصصان متعهد و مومن فعال در جهاد دانشگاهی پیچیده‌ترین فعالیت‌های علمی را انجام داده و برای کشور افتخارآفرینی کرده اند.

فریدون همتی استاندار هرمزگان با تبریک ۱۶ مرداد چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اظهار داشت: جهاددانشگاهی در شکل‌گیری انقلاب علمی و فرهنگی در عرصه‌ی دانشگاهی کشور بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: این نهاد با فعالیت‌های مناسب خود زمینه‌ی مناسبی را برای ترویج و نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی و انقلابی در دانشگاه‌ها فراهم کرد که این فعالیت ارزنده قابل‌تقدیر است.

وی اضافه کرد: جهاددانشگاهی هرمزگان نیز به دو مساله کار علمی و فرهنگی توجه داشته و باید در راستای فعالیت‌های پژوهشی و تولید ثروت از علم کار کند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف در هرمزگان باید ضمن برقراری تعامل مناسب با مجموعه‌ی جهاددانشگاهی استان از دستاوردهای این نهاد در زمینه‌های علمی و پژوهشی استفاده کنند.

همتی افزود: در جهاددانشگاهی هم طرح‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی فاخر داده اجرای می‌شود که باعث موفقیت برنامه‌های این نهاد شده است.

وی افزود: اگر روحیه جهادی، انقلابی بودن، کسب رضای الهی، در صحنه بودن و رویکرد خلاقانه و نوآورانه ادامه یابد به اهداف انقلاب و نظام بیشتر می‌رسیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز