اجرای ٢6 پروژه‌ بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی


اجرای ٢6 پروژه‌ بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از اجرای ٢6 پروژه‌ بازآفرینی شهری در استان خبرداد.

سیدمحسن حمزه‌لو در گفت و گو با ایسنا بابیان اینکه پروژه های بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی در راستای برنامه جامع اقدام مشترک در شهرهای ارومیه، خوی، بوکان، میاندوآب، سردشت و مهاباد در قالب ۲۶ پروژه به اجرا در آمده است، افزود: پیشرفت فیزیکی ۲۶ پروژه مصوب، ۸۱ درصد است که تاکنون ۱۶ پروژه به اتمام رسیده و تحویل بهره بردار شده است.

وی یادآور شد: پروژه های بازآفرینی در دست اقدام شامل خانه محله، مرکز جامع سلامت، ساماندهی معابر سکونتگاههای غیررسمی، تامین روشنایی معابر سکونتگاه های غیررسمی، ساماندهی حاشیه رودخانه ها، مدرسه، کتابخانه و سالن ورزشی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: برای ساماندهی معابر محلات ناکارآمد نزدیک به ۶۰۰۰ تن قیر رایگان در بین شهرداری های استان توزیع شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پروژه های مدرسه ۱۲ کلاسه جلوچاپان ارومیه، جدول گذاری معابر جلوچاپان، اصلاح شبکه روشنایی کشتارگاه، خانه محله وکیل آباد ارومیه، پارک بانوان بوکان و خانه محله اکبرنژاد میاندوآب به زودی و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی بابیان اینکه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در محلات ناکارآمد با هدف افزایش کیفیت زندگی از طریق نوسازی واحدهای مسکونی در دستور کار قرار دارد،گفت: از سهمیه ۱۴۵ هزار واحد در این حوزه سهم استان ۳۳۰۰ واحد است که در فاز اول پرداخت ۱۳۰۰ واحد تسهیلات خودمالکی ابلاغ شده اما به دلیل عدم استقبال متقاضیان، تعداد تسهیلات پرداختی کم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم