استاندار مرکزی: نقش خبرنگاران در رشد و توسعه کشور مهم و سازنده است


استاندار مرکزی: نقش خبرنگاران در رشد و توسعه کشور مهم و سازنده است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار، نقش فعالان عرصه رسانه در رشد و توسعه کشور را  مهم و سازنده توصیف و تاکید کرد:خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند.

در پیام سید علی آقازاده روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: قلم امانت ارزشمند خداوندی است، امانتی که بر دوش کشیدن آن، روان آگاه، زانوان مستحکم و دل‌های بیدار و جان‌های شجاع می طلبد .

در این پیام اضافه شده است: صداقت، افزایش امید و اعتماد، رعایت انصاف و سودمندی برای جامعه در جریان عمل به وظیفه خطیر اطلاع رسانی، اثرگذاری مجاهدت‌های خبرنگاران را دو چندان خواهد کرد.

استاندار مرکزی افزوده است: عمل به مسئولیت در قبال ملت و کشور، باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، مرزهای فرهنگی، اجتماعی و اخلاق، خدمات ارزشمندی است که از خبرنگاران انتظار می‌رود و به انجام رساندن آنها با توسعه سواد رسانه‌ای، شناخت دقیق مسائل و معضلات کشور، تولید محتوای رسانه‌ای مبتنی بر هوشمندی و مسئولیت پذیری میسر خواهد شد.

آقازاده بیان کرده است: بی شک مسئولان استان و کشور در راستای انجام وظایف و افزایش تاثیرگذاری تصمیمات و اقدامات در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی،نیازمند چشم بینای خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی هستند و اهمیت عملکرد آنان در جای جای استان و کشور در راستای به تصویر کشیدن واقعیتها و مشکلات و موانع حقیقتی انکارناپذیر است.

وی در این پیام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان مرکزی، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات دولت و نظام ‌ و همچنین آگاهی بخشی جامعه در امر پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت کرده است.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی بعنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نقش موثر بانوان در دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود