عکس تولد هجده سالگی برای پروفایل + متن و کپشن زیبای ۱۸ سالگی

عکس تولد ۱۸ سالگی : چه دختر باشی چه پسر ،۱۸ سالگی سن مهمی برایتان محسوب میشود ، سن وارد شدن به دنیا آدم بزرگ ها و برخوردی از کلی حقوق اجتماعی مثل حق رای ، گواهی نامه و … اگر مرزی نامرئی میان دنیای کودکی بزرگسالی وجود داشته باشد آن مرز احتمالا در هجده سالگی شماست ، گذشته از همه اینها شما از نظر جسمی ، فکری و روحی هم در این سن حس میکنید که تغییر کرده اید . عاقل تر شده اید ، زندگی برایتان جدی تر شده است ، عشق عمق تر و احساس میکنید و خیلی تغییرات دیگر …

گذشته از این که دنیای آدم بزرگ ها آنقدر هم آش دهان سوزی نیست که کسی برای ورود به آن لحظه شماری کند، همه ما عاشق مقبولیت های اجتماعی هستیم و دلمان میخواهد حرف و نظر و عقیده مان در جمع جدی گرفته شود … اینجاست که ۱۸ سالگی هیجان انگیز میشود. اینجا ما به مناسبت این جشن تولد مهم تعدادی عکس پروفایل تولد هجده سالگی برای شما گرد آوری کرده ایم که تقدیم حضورتان میکنیم … تولدتان مبارک .

بسم الله الرحمن الرحیم

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس تولد ۱۸ سالگی

خوب بلاخـره ۱۸ هـم تامــام شـد….

بهش فکر کرده بودم…به اینکه چه فرقی میتـونه با بقیه روزای تولد داشته باشه….روز تولـد هیجده سالگی….و قاعدتا به هیچ نتیجه قابل بیانی نرسیدم..به نتایجی دست یافتم که فقط به خود ادم مربوطه و همه بسته به خودشون بهش میرسن…
حقیقتا فرق خاصی نداره با بقیه روزای تولد (از لحاظ ظاهری)ا ما حس خاصی داره…خیلی خـاص
یکـ سال بزرگـتر شدم و یه سـال از سال هایی که قراره عمـر کنم گذشت…یکـ سال به سـن یـک موجود منفعـل اضافه شد…جانوری که قصـد داره یکمی تفاوت ایجاد کنه…حداقل برای خودش…
امیـدوارم در باقی روزهای عمـرم جوری زندگی کنم که حس نکنم فقط دارم اکسیـژن مصرف میکنم….
کمی انسان تر..کمی با شعـورتر…کمی با انگیزه تر برای بقـا…و کمی مهربان تر

تولد ۱۸ سالگی مبارک

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس تولد ۱۸ سالگیم مبارک

تولدم مبارک !!!

یکسال دیگر گذشت ….. روزها یکی پس از دیگری ، مرا ترک کردند و راهی دیار خاطره شدند
اتفاقات خوب بد دوستی ها دشمنی ها خنده ها گریه ها همه و همه سری زدند به من در این سال !
اما به هر حال این سال هم گذشت
شاید زیباتر از همیشه !
حالا که به عقب بر میگردم ….
حالا که به روزهای سپری شده می اندیشم
احساس می کنم که همه چیز خوب بوده … حسرت چیزی را نمی خورم …از چیزی ناراحت نیستم …
دوست ندارم به عقب برگردم که اشتباهی را جبران کنم …
این دفتر را هم میبندم و به صندوقچه خاطره ها می سپارم .
دفتر جدیدی پیش رویم آرام آرام باز می شود …
می خواهم دفتر جدید را پر کنم از شکوفه های عشق و ترانه های مهر …چه کسی می داند چند دفتر دیگر در انتظار من است ؟!

تولد ۱۸ سالگیم مبارکتون باشه

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس تولد ۱۸ سالگی خودم

هنوزنمیدانم هرسالی که عز عمرم میگذرد …

یک سال به عمرم اضافه میشود

یا یک سال عمرم کاسته میشود.

۱۸ سال و چند ساعت سالگیم مبارک

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکسهای تولد ۱۸ سالگی

یک سال دیگه گذشت

و باید صفحه سفید دیگری که پیش روم گذاشتن پر کنم. خدا کنه امسال رو سفید باشم و صفحه‌ام را کم غلط تحویل بدهم. یک سال بزرگتر شدم … یکسالی که نمی دونم توش واقعا تونستم « بزرگ » بشم یا نه ؟ … تونستم با مشکلات خودم کنار بیام ؟ … تونستم همونی باشم که هستم ؟ … تونستم بعضی از عیب هام رو برطرف کنم ؟ … تونستم کسی رو نرنجونم ؟ … تونستم دل کسی رو شاد کنم ؟ … نمی دونم … باید فکر کنم … شاید اونجوری که می خواستم باشم نبودم….ولی یکسال بزرگتر شدم…اونم خیلی سریع……….. روز قشنگیه!!!!!!!!

همیشه روز تولد آدم قشنگه و وقتی همه اونهایی که دوستت دارن تولدت رو بهت تبریک می گن، تازه می فهمی چقدر زیادن آدمهایی که دوستت دارن و این خودش روزت رو قشنگتر می کنه

تولدم ۱۸ سالگیم مبارک

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

پروفایل تولد ۱۸ سالگی

میتونی شاد زندگی کنی

میتوی غمگین زندگی کنی

ولی بازم باید زندگی رو ادامه بدی

تولد ۱۸ سالگیم شاد …

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس پروفایل تولد ۱۸ سالگی

وقتی‌ ندارمت مگه فرقی‌ می‌کنه

چند سالم بشه قلبم نمیکشه

میگم که وقتشه شمعامو فوت کنم

بستم چشامو تا باز آرزوت کنم

باز آرزوت کنم …

تولد ۱۸ سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس نوشته تولد ۱۸ سالگی

دلاجان امروز سرآغاز هجدهمین بهار زندگی است . سرآغاز دومین فصل زندگی ، فصل جوانی ؛ من این دومین فصل هستی را ، از شور و حرارت و شادابی و طراوت تموز می پندارم . این فصل ، فصل به ثمر رسیدن شکوفه های زندگی است . فصل پیوند با آبی آسمان است .
دلاجان اکنون آفتاب جوانی طلوع کرده است . یک دنیا عظمت و شکوه حیرت آفرین در این طلوع بی بدیل خفته است . درک ذره ای از این بی بدیل ، بی شک روشنی عظیمی به زندگی می بخشاید .

دلاجان به هنگامه طلوع آفتاب نظاره کن و ببین که می توان همه چیز را از نو شروع کرد ، همه چیز را . مطمئن باش هرگز برای شروعی جدید ، دیر نیست .
دلاجان مشاهده کن چگونه پس از اندوه غروب دلگیر ، شادمانی طلوع دل انگیز فرا می رسد . اما بدان و آگاه باش که این طلوع و روشندلی پاداش کسی است که تاریک ترین لحظه های شب را به نظاره نشسته است .

دلاجان ، طلوع ، روشن ترین امید است و ما به این امید زنده ایم . به امید طلوع آفتاب پنهانی . همان آفتابی که به یقین روزی از مشرق جغرافیای عرفانی طلوع خواهد کرد . آری ، زیستن به امید پایان شب هجران و ظلمت و آغاز صبح وصال و روشنی ممکن می شود .در پایان تو ای زیبای بی همتا ؛ ای روشن ترین طلوع بی غروب ؛ روشنا و رهگشا زندگی مان باش در روز های تاریک بی فریادرس . تو ای نور آسمان ها و زمین ؛ ای تلالو مطلق و بی پایان ؛ رهنما و دستگیر باش در لغزش ها و ضلالت های جوانی .

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

پروفایل برای تولد ۱۸ سالگی

امشب شب تولدمه . . .

من موندم و لیستی از آرزوهایی که کی برآورده میشن؟! نمی دونم! یه سال به عدد سالای عمرم اضافه شد و یه شمع بیشتر باید فوت کنم اما با همین یه شمع دنیا روشن میشه؟! بازم نمیدونم چقدر عوض شدم! اینقد که دیگه آینه هم منو نمی شناسه شاید گم شدم جایی،میون راهی پیچی رو به اشتباه . . . شاید دور شدم از اونی که باید می بودم شاید هم نه مسیر همینه چون کمی به ظاهر طولانی شده گمونم اشتباهه من اینا رو نمیدونم فقط خوب میدونم که گم شدم . . .

گمونم به ۱۸ سالگی رسیدم . . .

تولدم مبارک

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

پروفایل عکس نوشته تولد ۱۸ سالگی

چند سال پیش، درست یه همچین روزی، هول و هوش همین ساعت ها، حوالی همین شهر، من با قدومم دنیا رو متبرک کردم…

مامان بزرگ می گفت چشمام شبیه پسرشه خاله ام می گفت کپی برابر اصل خودشم عموم می گفت رنگ پوستم با خودش مو نمی زنه مامانم اما اعتقاد داشت به خودش رفتم…

ولی بزرگ تر که شدم همه چی تغییر کرد . همون موقع رو می گم که شیطونی هام زبون زد خاص و عام بود دیگه هرکسی اخلاق ها و عادت هام رو به دیگری نسبت می داد… اون روز ها بود که فهمیدم هرچی آدم بزرگ تر می شه باید دنبال یه شخصیت بگرده که خودش باشه، نه تقلیدی از حرف ها و افکار و قیافه ی دیگران…

از همون روز کلی تلاش کردم تا شدم این…شدم خود خود همینی که هستم!شبیه خودم زندگی می کنم،شبیه خودم لبخند می زنم،شبیه خودم حرف می زنم،حتی شبیه خودم عاشق می شم…این شبیه خودم بودنه که من رو از تمومِ آدم ها متمایز می کنه.چون در نهایت این خودمم که براىِ خودم میمونم!

تولد هجده سالگی من مبارک .

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس پروفایل برای تولد ۱۸ سالگی

بر می گردد

همان می شود که سال پیش و سال های پیش ترش بود

تکرار می شود

و یا شاید تکراری …

خاطره ها اما ثابت اند

در یک قاب

که دست یافتنی نیست …! بر می گردد

تاریخ را می گویم …

تولد ۱۸ سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس کیک تولد ۱۸ سالگی دخترانه

خب خب خب… بالاخره رسید…
فصل دوم زندگیه من از امروز قابل پخشه
میخوام فصل دومش از فصل اولشم بهتر بشه ،موفق تر بشه و مثه فصل اول حسابی ازش لذت ببرم.
هیجده سال پیش همچین روزی که تعریف میکنن هوا خیلی سرد بوده پا گذاشتم تو این دنیا
قرار بود زودتر از اینا بیام ولی شدم ته تغاریه خدا
بچه که بودم دوس نداشتم زود بزرگ شم
میترسیدم زود تمام شه
ولی الان خوشحالم

حس قشنگیه ۱۸ سالگی … مبارکم باشه

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

استوری تولد ۱۸ سالگی

به خودم سلام می کنم و تولدم رو به خودم تبریک میگم.

الان یک دغدغه اساسی تمام وجودم را فرا گرفته است. مدت هاست به این فکر می کنم که چه هدیه ای بخرم تا خودم را سوپرایز کنم و هیجان زده بشم از کادویی که برای خودم خریدم. تولدم مبارک جمله راحتی است اما تبریک تولد به خودم سخت‌ترین کارها است، چون نه می‌شود او را سورپرایز کنم و نه می‌شود موقع اهدای کادوی تولد پیشانی یا گونه‌اش را ببوسم. اما این‌ها دلیل نمی‌شود که تولد خودم را تبریک نگویم، با خودم خلوت نکنم. یک آهنگ شاد تولدت مبارک برای خودم پخش می‌کنم و ریزه ریزه دور اتاق می‌چرخم! اما آن سورپرایز تولد چیز دیگری است. روز تولد یعنی یک سال دیگر گذشت. من یک سال بزرگتر شدم. یـک سالی که نمی‌دانم در آن واقعاً توانستم «بزرگ» شوم یا نه؟ توانستم همانی باشم که دوست دارم باشم یا نه؟ شاید آنطور که می خواستم باشم نبودم ولی به چشم بر هم زدنی یک سال بزرگتر شدم.

شاید اگر یک دفعه صبح روز تولدم بیدار شوم و ببینم که قدرت این را پیدا کرده‌ام که برای همیشه روی پای خودم بایستم و بتوانم در روز تولدم یک‌سال بزرگ‌تر شدن و عاقل‌تر شدن را در وجودم احساس کنم، آن روز واقعاً سورپرایز شوم.

تولد ۱۸ سالگیم مبارک . . .

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

استوری برای تولد ۱۸ سالگی خودم

تولدم شد و رسیدم به ۱۸ سالگی . . .

روزهایی که قهقهه زدم و از ته دل، لبخند زدم، و شب هایی که اشک می ریختم و دلم می شکست و فریاد می زدم . . . روز هایی که دلی بدست می اوردم و عشق به دیگران می ورزیدم و روزهایی که دلی شکستم و . . . روزهایی که دویدم تا به هدفم برسم ، و شب هایی که خوابیدم و بیخیال شدم از رسیدن به هدفم . . . روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛ نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید؛ گیر چرخ گردون افتادم و هی چرخیدم؛ فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم . . . روزهایی که دوست داشتن را برای شریک رویاهام زمزمه کردم و عشق خودم را فریاد زدم؛ و روزهایی که پشت چشم نازک کردم و نفرت بالا اوردم تا روزگار بداند که همه چی خوبی و خوشی نیست و این چرخ روزگار، چه بخواهی چه نخواهی می چرخد و می گذرد . . .

تولد ۱۸ سالگیم مبارک . . .

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس کیک تولد ۱۸ سالگی

هجده سالگی پراز شادی و امیدواریم از راه رسید،

میگن هجده سالگی خیلی خاصه، شاید خاص بودنش بخاطر اینکه خیلی چیزارو از سر گذروندی و حالا وقت انتخاب های درست و مهمته، باورم نمیشد تا قبل هجده سالگیم خیلی از مشکلاتم حل بشه و من شادترین ادم هجده ساله روی زمین باشم، به وقت آرزو کردن برای خودم بهترین و روشنترین روزا رو دیدم و آرزو کردم، روزایی که فقط و فقط حال خوب خودم در اولویت باشه، روزایی که حتی اگه مشکلات سر راهم قرار گرفت لبخند از رو لبام پاک نشه، امیدوارم امسالم پراز اتفاقای رنگی رنگی و شاد و موفقیتای بی پایان نصیبم بشه،

۱۸ سالگیم مبارک همتون.

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

استوری تولد ۱۸ سالگی instagram

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

استوری تولد ۱۸ سالگی اینستا

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس تولد هجده سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس تولد هجده سالگیم مبارک

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس تولد هجده سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس کیک تولد ۱۸ سالگی پسرانه

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس تولد هجده سالگیم مبارک

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس کیک تولد هجده سالگی پسرانه

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس نوشته تولد هجده سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس کیک تولد هجده سالگی دخترانه

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس برای تولد ۱۸ سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس برای تولد هجده سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس تولد هجده سالگی خودم

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکسهای تولد هجده سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

پروفایل تولد هجده سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

پروفایل تولد هجده سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس پروفایل تولد هجده سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس کیک تولد دخترانه ۱۸ سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

پروفایل برای تولد هجده سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

پروفایل عکس نوشته تولد هجده سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس پروفایل انگلیسی تولد هجده سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

عکس پروفایل غمگین تولد ۱۸ سالگی

عکس تولد 18 سالگی برای پروفایل + متن و کپشن هجده سالگی

بیشتر بخوانید :

تولد غمگین | ۵۰ عکس تولدم مبارک غمگین با دلتنگی و تنهایی

عکس تولدم مبارک | ۸۰ عکس پروفایل «تولدمه» و «تولدم نزدیکه»

عکس تولد بدون متن | ۱۲۰ پروفایل تولد زیبا و جذاب بدون نوشته

عکس های پروفایل تولد | ۴۰ عکس نوشته زیبای تولدم مبارک و تولدمه

۷۵ عکس تولدت مبارک برای استوری اینستاگرام + متن تولد قشنگ