اصناف و اتحادیه‌های صنفی خلخال در مقابله با کرونا ضعیف عمل می‌کنند


اصناف و اتحادیه‌های صنفی خلخال در مقابله با کرونا ضعیف عمل می‌کنند

اردبیل _ ایرنا _ معاون امور عمرانی فرماندار و رییس ستاد قرارگاه زیستی خلخال گفت: عملکرد اصناف و اتحادیه‌های صنفی در اجرای دستورالعمل‌های این ستاد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا ضعیف است.

به گزارش ایرنا ، رضوان صادقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد قرارگاه زیستی خلخال افزود: در حالی که صاحبان واحدهای صنفی و بازاریان خلخال به لحاظ قرار داشتن در معرض خطر ابتلا کرونا باید بیش از دیگران پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند اما بیشتر آنها به موضوع اهمیت نداده و از ماسک و مواد ضدعفونی در محل کار خود استفاده نمی‌کنند و نظارت اتحادیه های صنفی نیز در این زمینه ضعیف است.

وی همچنین با انتقاد از برخی مسوولان این شهرستان گفت: عملکرد برخی از مسوولان عضو ستاد قرارگاه زیستی این شهرستان ضعیف و غیرقابل قبول است.

او اظهارداشت: پیشگیری و مقابله با کرونا به تنهایی از عهده دانشکده علوم پزشکی خلخال خارج است و باید این مهم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد قرارگاه زیستی به نحو احسن انجام شود.

صادقی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا و بیماران بستری در بیمارستان خلخال در نیمه اول مرداد ماه امسال گفت: شیوع کرونا همچنان به عنوان یک تهدید بزرگ علیه سلامتی مردم مطرح بوده و وضعیت این شهرستان همچنان قرمز است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری کنکور در پایان مردادماه اظهارداشت : انتظار از مسوولان دستگاه‌های اجرایی این ستاد همکاری با آموزش و پرورش شهرستان برای فراهم ساختن زمینه برگزاری بی‌خطر این آزمون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

معاون فرماندار خلخال همچنین گفت: عزاداری‌های ماه محرم امسال متفاوت از سال‌های گذشته بوده و همه هیات‌های مذهبی و گردانندگان دسته‌های عزاداری ضمن هماهنگی قبلی با اداره تبلیغات اسلامی و دریافت مجوز برای اجرای برنامه‌های عزاداری خود، موظف به رعایت پروتکل‌های ‌بهداشتی هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چهره‌های برتر مداحی اردبیل معرفی شدند