بناهای غیرمجاز در 64 هکتار اراضی کشاورزی کرج تخریب شد


بناهای غیرمجاز در 64 هکتار اراضی کشاورزی کرج تخریب شد

کرج - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت از امور اراضی کشاورزی استان البرز اعلام کرد: در راستای برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز، 64 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کرج با تخریب بناهای غیرمجاز آزادسازی شد.

سرهنگ سید مجتبی موسوی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این رفع تصرف ها پس از شناسایی های صورت پذیرفته و صدور اخطاریه های قانونی توسط ماموران یگان حفاظت جهاد کشاورزی و در نهایت با اخذ مجازات قضایی و همکاری سایر دستگاه های مربوطه در شهرستان کرج انجام شد.

وی افزود: قلع و قمع بناهای غیرمجاز در محل های علی آباد گونه و محدوده زمین های آب و خاک از توابع این شهرستان در ۲ روز متوالی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری انجام شده است.

وی تصریح کرد: این تغییر کاربری ها در اراضی باغی و زراعی این شهرستان در قالب دیوارکشی، بنا، محوطه سازی، دپوی مصالح، استخر، آلاچیق و... بوده است.

بناهای غیرمجاز در 64 هکتار اراضی کشاورزی کرج تخریب شد

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی استان البرز از همکاری و همراهی شهروندان محلی قدردانی کرد و گفت: آن دسته از افراد که با اقدامات کلاهبردارانه نسبت به خرید اراضی و خرد کردن و سپس فروش به افراد دیگر با وسوسه انداختن ساخت ویلا می کنند، بدانند که در نهایت با اقدامات شناسایی در نهایت قانون سراغ این افراد نیز خواهد آمد.

استان البرز دارای ۶۸ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است که بالغ بر ۹۵۰۰ هکتار آن در شهرستان کرج می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید