کمیته حمایت قضایی اردبیل به مشکلات 14 واحد تولیدی رسیدگی کرد


کمیته حمایت قضایی اردبیل به مشکلات 14 واحد تولیدی رسیدگی کرد

اردبیل - ایرنا - رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری به مشکلات 14 واحد سرمایه‌گذاری و تولیدی در حوزه‌های مختلف صنعتی، گردشگری، خودرویی و کشاورزی در کمیته حمایت قضایی استان رسیدگی شد.

به گزارش ایرنا ، ناصر عتباتی روز پنجشنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اظهارداشت: در این مدت دستورات و تصمیات بسیار مطلوبی برای رفع مشکلات این واحدها اتخاذ شد.

وی افزود: رونق اشتغال و تولید موجب کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی از جمله بیکاری و فقر شده و اثرات بسیار خوبی در تنظیم مراودات اجتماعی خواهد داشت.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام به روند تولید و نامگذاری امسال از سوی ایشان به نام سال جهش تولید و همچنین بنا به سیاست‌های کلان قوه قضاییه در حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال گفت: یکی از برنامه‌های اصلی و مهم دستگاه قضایی استان حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و رونق تولید و اشتغال است.

او تشریح کرد: دستگاه قضایی استان همواره بر این است تا با حداکثر توان و در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و رونق اشتغال و تولید در استان گام بردارد.

در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل سه پرونده در حوزه تولید محصولات مهم و استراتژیک کشاورزی و ۲ پرونده در حوزه گردشگری رسیدگی شد.

عمده‌ترین مشکلات این واحدها در بحث واگذاری اراضی، صدور مجوز و نیز صدور سند مالکیت و ایجاد راه‌ برای این پروژه‌ها بود که با همدلی، همفکری و تعامل مدیران و اعضای کمیته حمایت قضایی استان مصوبات خوبی برای حل مشکلات این واحدها اتخاذ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند