مصدوم حادثه سقوط پاراگلایدر به بیمارستان سمیرم منتقل شد


مصدوم حادثه سقوط پاراگلایدر به بیمارستان سمیرم منتقل شد

اصفهان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از حادثه سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در روز جمعه در سمیرم خبر داد و گفت: مصدوم این حادثه توسط نیروهای این نهاد به بیمارستان سمیرم منتقل شد.

علی محمد هاشمی در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه امروز به پایگاه " دولت قرین " هلال احمر در شهرستان سمیرم گزارش شد و نیروهای امداد و نجات کوهستان هلال احمر در کوتاهترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ارتفاعات کوه اشکفت رز در سمیرم رخ داد، اظهارداشت: بر اثر سقوط این پاراگلایدر یک مرد حدود ۵۰ ساله مصدوم و از ناحیه لگن و پا دچار شکستگی شد.

هاشمی با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه به بیمارستان سمیرم منتقل شد، اضافه کرد: در این منطقه در برخی مواقع تمرین‌های پاراگلایدر سواری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: لازم است که در هنگام انجام تمرین‌هایی مانند پاراگلایدر سواری همه نکات ایمنی در نظر گرفته شود و افراد به تنهایی در محل ارتفاعات حاضر نشوند.

کوه و منطقه اشکفت رز در شمال شهر سمیرم بر فراز کوه ها و ارتفاعات بهرز قرار گرفته است؛ شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

چتربال سواری یا پاراگلایدر ( Paragliding) یک ورزش تفریحی و رقابتی مخاطره آمیز است. در هنگام پرواز، خلبان آن پروازی با ویژگی‌هایی مثل سبک وزنی و پرواز آزاد را به‌طور همزمان با یک چتربال که در واقع نوعی بادپر است تجربه می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانستن این موارد درباره خشونت خانگی ضروری‌ست!