ساخت ایستگاه جدید، زمان رسیدن به محل حادثه را کاهش می‌دهد


ساخت ایستگاه جدید، زمان رسیدن به محل حادثه را کاهش می‌دهد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی: احداث ایستگاه‌های جدید آتش نشانی علاوه بر کاهش زمان رسیدن به محل حادثه، موجب ارتقای کیفی در صحنه‌های حوادث هم می‌شود.

ساخت ایستگاه جدید، زمان رسیدن به محل حادثه را کاهش می‌دهدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای مهدی داوری در آیین رونمایی از تجهیزات جدید، کارگاه آموزشی و بهره برداری از ایستگاه ۱۳۲ آتش نشانی شهرداری تهران، گفت: هم اکنون سرعت پاسخگویی آتش‌نشانی تهران خوب است، ولی میانگین رسیدگی به دلیل نبود ایستگاه در برخی نقاط کلان شهر تهران کمی از استاندارد‌های جهانی کمتر است.
وی سرعت پاسخگویی از زمان اعلام حریق تا رسیدن آتش‌نشانان را بر اساس استاندارد‌های جهانی ۶ دقیقه اعلام کرد و گفت: هم اکنون سرعت پاسخگویی آتش‌نشانی این سازمان مطابق با استاندار‌های روز جهان است.
مهدی داوری تاکید کرد: میانگین سرعت پاسخگویی سازمان آتش نشانی با ساخت ایستگاه‌های بیشتر در مناطق مختلف کلان شهر تهران باید افزایش یابد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران: احداث ایستگاه‌های جدید آتش نشانی علاوه بر کاهش زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه و نیز کاستن خسارات جانی و مالی، موجب ارتقای کیفی در صحنه‌های آتش سوزی‌ها و حوادث هم می‌شود.
وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به دلیل توسعه روز افزون مصالح ساختمان‌ها و تکنولوژی‌های جدید نیازمند به روزرسانی تجهیزات است که این کار در دوره مدیریت جدید شورای شهر تهران به خوبی انجام شده و امکانات خوبی خریداری شده است.
داوری با اشاره به اینکه نوسازی و تجهیز امکانات آتش نشانی تهران همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: ارتقای کیفی مهارت آتش نشانان نیز از دیگر برنامه‌های سازمان آتش نشانی است که در حال انجام است.
وی تاکید کرد: نیرو‌های آتش نشان باید همیشه از لحاظ قوای جسمانی آماده و در بهترین شرایط باشند تا بتوانند خدمات رسانی خوبی در مواقع حادثه از خود به نمایش بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...