ادامه آتش سوزی در آمریکا


آتش سوزی در منطقه لیک هیوز لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا در عصر جمعه همچنان ادامه یافت.

ادامه آتش سوزی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سی بی اس، آتش سوزی در منطقه لیک هیوز لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا در عصر جمعه همچنان ادامه یافت. بر اساس این گزارش تاکنون ۱۷ هزار و ۴۸۲ هکتار از زمین‌های این منطقه، سوخته است. این در حالی است که تاکنون ۱۲ درصد از این آتش سوزی، مهار شده است.

نیکول کام استاک، خبرنگار این شبکه گزارش داد: آتش نشانان همچنان در تلاش برای مهار این آتش سوزی هستند. این آتش نشانان، بخشی از این آتش را در عصر روز جمعه خاموش کردند و اکنون آن‌ها موقعیت خود را تغییر داده اند. در تمام طول روز، بالگرد‌ها هم به روند خاموش کردن آتش کمک کردند. یکی از ساکنان این منطقه ‌گفت: در ابتدا اعلام شد که آتش در حال مهار شدن است، اما روز بعد اعلام شد که آتش با سرعت زیادی گسترش یافته است.
اسکای کورنل، سخنگوی اداره آتش نشانی این منطقه هم گفت: ما اکثر پرسنل خود را به این منطقه منتقل کرده ایم تا بتوانیم آتش را کنترل کنیم.
آتش نشانان همچنان برای فرونشاندن این آتش تلاش می‌کنند. در عصر روز جمعه، پنج هزار هکتار دیگر از اراضی این منطقه در آتش سوخت و در مجموع تاکنون بیش از ۱۷ هزار هکتار از اراضی و مراتع این منطقه طعمه آتش شده است. در حالی که باد همچنان با سرعت زیادی در این منطقه می‌وزد، این آتش نشانان می‌دانند هر اتفاقی، محتمل است. تاکنون ۱۲ درصد از این آتش سوزی مهار شده است و آتش نشانان اعلام کرده اند ۲۱ ساختمان در این منطقه بر اثر آتش سوزی از بین رفته اند، اما هنوز مشخص نیست چه تعداد از این ساختمان ها، خانه‌های شهروندان بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !