آئین کلنگ زنی و احداث یادمان شهدای گمنام شرکت فولاد خوزستان


آئین کلنگ زنی و احداث یادمان شهدای گمنام شرکت فولاد خوزستان با حضور حجت السلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان، حمیدرضا توکلی‌زاده فرمانده حوزه مقاومت مقاومت بسیج شهید بقایی و جمعی از معاونان و مدیران فولاد خوزستان، سه شنبه 28 مردادماه 1399 در زمین مقابل کنترل...

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، احداث یادمان شهدا در شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی محسوب و تدفین شهدای گمنام در این شرکت موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌ شود.
احداث این یادمان‌ به عنوان نمادی از استقامت، ایثار، از جان گذشتگی و ترویج فرهنگ شهادت طلبی است؛ لازم است جوانان به ویژه کارکنان فولاد خوزستان بدانند که استقلال، آرامش و تمامیت ارضی کشور ما حاصل از جان گذشتگی شهدا بوده و بر همه ما واجب است قدردان و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در همین راستا طی جلسه ی مدیرعامل فولاد خوزستان با سردار یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، احداث یادمان شهدای گمنام در این شرکت در دستور کار قرار گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در آیین یادشده، اظهار داشت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گمنام بسیار مهم است. آسایش و امنیت صنعت کشور مدیون جانفشانی‌ های شهدا است.

وی گفت: صنعت مکان مقدسی است و جای خوشحالی دارد که در چنین مکانی یادمان شهدا احداث و تقدس آن به واسطه وجود این یادمان، دو چندان شود.

آئین کلنگ زنی و احداث یادمان شهدای گمنام شرکت فولاد خوزستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)