چاک شومر: ترامپ شما را رها کرده است


چاک شومر: ترامپ شما را رها کرده است

رهبر اقلیت دموکرات سنا خطاب به مردم آمریکا گفت: ترامپ شما را رها کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از آسوشیتدپرس، چاک شومر در پیام ویدئویی خود در مجمع ملی حزب دموکرات گفت: میلیون‌ها نفر بیکارند. ۱۷۰ هزار آمریکایی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند، و دونالد ترامپ می‌گوید همین که هست. رئیس جمهور هرگز نباید چنین حرفی بزند.
وی افزود: رئیس جمهور لینکلن فداکاری‌های بزرگ در گتیسبرگ را گرامی داشت و نگفت همین است که هست. رئیس جمهور روزولت که شاهد بود یک سوم مردم خانه، پوشاک و غذای مناسب و کافی نداشتند، هرگز نگفت همین است که هست. (مردم) آمریکا! دونالد ترامپ شما را به حال خود رها کرده است.
ما نیاز به رئیس جمهوری با شان و منزلت، درستکار و با تجربه داریم تا ما را از این بحران خارج کند؛ مردی با دستان توانمندی و قلبی بزرگ که هرگز (مردم) آمریکا را رها نکند. آن مرد دوستم، جو بایدن است. او رئیس جمهور بزرگی خواهد بود. اما اگر بخواهیم در این نبرد برای روح کشورمان پیروز شویم، جو به راحتی نمی‌تواند این کار را بکند. دموکرات‌ها باید سنا را پس بگیرند.
با روی کار آمدن بایدن به عنوان رئیس جمهور و کاملا هریس به عنوان رئیس جمهور و یک اکثریت دموکرات، ما خدمات درمانی را برای همه ارزان خواهیم کرد. ما نابرابری ناخوشایند درآمد و ثروت راکه مدت طولانی آمریکا را در بر گرفته است، از بین خواهیم برد و اقدام قاطع تعیین کننده‌ای برای مبارزه با تغییرات هوایی و نجات کره زمین صورت خواهیم داد.
ما در کنار هم می‌توانیم امید را دوباره زنده کنیم؛ امیدی که زمانی میلیون‌ها زن و مردی که با کشتی (وارد آمریکا شدند) داشتند و با نگاه به مجسمه آزادی می‌دانستند که می‌توانند اینجا در آمریکا زندگی بهتری برای خود بسازند؛ و آمریکا با خروج از این کابوس ملی طولانی، سرانجام آینده‌ای درخشان‌تر و روزی جدید را رقم خواهد زد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 22 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق