شرایط تحصیل همزمان در دو رشته برای ورودی‌های 98 شریف اعلام شد


شرایط تحصیل همزمان در دو رشته برای ورودی‌های 98 شریف اعلام شد

دانشجویان کارشناسی ورودی 98 دانشگاه شریف بر اساس آیین‌نامه وزارت علوم تا پیش از آغاز سال تحصیلی 1400-1399 برای درخواست تحصیل همزمان در دو رشته فرصت دارند.

شرایط تحصیل همزمان در دو رشته برای ورودی‌های 98 شریف اعلام شد

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۸ بر اساس آیین‌نامه‌ وزارت علوم تنها تا پیش از آغاز نیم‌سال سوم تحصیل خود یعنی تا پیش از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای درخواست تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه شریف فرصت دارند.

واجدین شرایط بر اساس آیین‌نامه‌ وزارت علوم عبارت‌اند از رتبه‌های برتر کنکور و دارندگان مدال طلای کشوری المپیاد که از نظر معدل جزو ۱۰ درصد برتر دانشکده‌ خود باشند.

دانش‌جویان علاقه‌مند و واجد شرایط می‌توانند برای ثبت درخواست خود به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه مراجعه یا درخواست خود را از طریق ایمیل به نشانی htso@sharif.ir ارسال کنند.

همچنین مهلت ثبت درخواست برای دانشجویان ورودی ۹۷ و ۹۵ و ماقبل به پایان رسیده است. با این حال دانشجویان ورودی ۹۶ بر اساس قوانین قبلی وزارت علوم همچنان می‌توانند در صورت احراز شرایطی نظیر معدل کل بالاتر از ۱۷ تا پیش از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت درخواست کنند.

بیشتر بخوانید

ماجرای توسعه دانشگاه شریف و حواشی آن/ تاثیر دانشگاه بر قیمت محله‌های اطراف

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا