واکنش درودگر به بازگشت استراماچونی و کالدرون


واکنش درودگر به بازگشت استراماچونی و کالدرون

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: نظام اقتصادی فوتبال ایران ورشکسته است و هیچ باشگاهی تراز مالی مثبتی ندارد، بنابراین مربیانی مثل کالدرون و استراماچونی به فوتبال ایران بر نمی‌گردند. نوشته واکنش درودگر به بازگشت استراماچونی و کالدرون اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش درودگر به بازگشت استراماچونی و کالدرون

درودگر: استراماچونی و کالدرون با این وضعیت چگونه می‌خواهند برگردند؟ نصیرزاده مثال زده است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۱
واکنش درودگر به بازگشت استراماچونی و کالدرون

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: نظام اقتصادی فوتبال ایران ورشکسته است و هیچ باشگاهی تراز مالی مثبتی ندارد، بنابراین مربیانی مثل کالدرون و استراماچونی به فوتبال ایران بر نمی‌گردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق درودگر در خصوص اظهار نظر هوشنگ نصیرزاده مبنی بر اینکه استراماچونی و کالدرون می‌توانند به فوتبال ایران برگردند اظهار داشت:

تصور من این است که آقای نصیرزاده می‌خواسته در مورد مساله‌ای مثال بزند. این مربیان قطعا به فوتبال ایران بر نمی‌گردند، چون از نظر بررسی معضلات و مشکلات فوتبال به جایی رسیده‌ایم که پرونده‌های زیادی در فیفا داریم.

درودگر افزود:

متاسفانه شرایط به شکلی است که فیفا بدون اینکه دفاعیات فوتبال ایران را بشنود آرای خود را علیه باشگاه‌ها صادر می‌کند، چون مرتب از طرف استقلال، پرسپولیس، ملوان و خیلی دیگر از باشگاه‌های فوتبال ایران در آنجا پرونده صادر می‌شود. خیلی مواقع ما ادله و مدارکی داشتیم که در ظاهر نشان می‌داد حق با باشگاه‌های ایران است، اما آرا هرگز به سود ما صادر نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل