آنلاین با حسینیه های مجازی: برنامه های هیئت های مذهبی سراسر کشور به مناسبت محرم 1399+ لینک


آنلاین با حسینیه های مجازی: برنامه های هیئت های مذهبی سراسر کشور به مناسبت محرم 1399+ لینک

شفقنا- با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا، بسیاری از مساجد، حسینیه ها و تکایا برنامه های خود را به صورت آن لاین نیز ارائه می دهند. مخاطبان محترم نیز می توانند برنامه و لینک هیات شهر یا استان خود را به آدرس mailto:printfarhang1@gmail.com  با ارئه توضیح مختصری ارسال فرمایند تا در صورت امکان در این صفحه قرار گیرد. به […]

آنلاین با حسینیه های مجازی: برنامه های هیئت های مذهبی سراسر کشور به مناسبت محرم 1399+ لینکآنلاین با حسینیه های مجازی: برنامه های هیئت های مذهبی سراسر کشور به مناسبت محرم 1399+ لینک
شفقنا-مجلس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)و یاران شهید آن حضرت، طبق سنوات گذشته از روز ششم ماه محرم (چهارشنبه ۵شهریور) تا دوازدهم این ماه (سه شنبه ۱۱شهریور) در دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی برگزار می شود.

مجلس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)و یاران شهید آن حضرت، طبق سنوات گذشته از روز ششم ماه محرم (چهارشنبه ۵شهریور) تا دوازدهم این ماه (سه شنبه ۱۱شهریور) در دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی برگزار می شود.

شروع مراسم از ساعت ۱۱ صبح با قرائت زیارت عاشورا

️مکان: شهر مقدس قم، بلوار آیت الله حائری(بلوار بهار)، کوچه۶، دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی
این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می گردد و بصورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام به آدرس (لینک) پخش خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !