کتابخانه اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه خراسان


کتابخانه اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه خراسان ،باهدف متعالی تحقق رسانه اسلامی و به‌ منظور سامان ‌دهی پژوهش‌های اسلامی در رسانه ملی تشکیل‌ شده است نیازهای پژوهشی به‌طور مطلوب تأمین شود و محتوای برنامه‌های اسلامی این رسانه فراگیر نیز اعتلا یابد. کتابخانه و آرشیو اداره کل نیز همزمان با شروع به کار این اداره، سرویس‌دهی […]

کتابخانه اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه خراسان ،باهدف متعالی تحقق رسانه اسلامی و به‌ منظور سامان ‌دهی پژوهش‌های اسلامی در رسانه ملی تشکیل‌ شده است نیازهای پژوهشی به‌طور مطلوب تأمین شود و محتوای برنامه‌های اسلامی این رسانه فراگیر نیز اعتلا یابد. کتابخانه و آرشیو اداره کل نیز همزمان با شروع به کار این اداره، سرویس‌دهی و مجموعه‌سازی خود را آغاز کرده است. کتابخانه اداره کل شامل کتب فارسی، عربی، لاتین، نشریات ادواری فارسی ، جزوات ، پایان‌نامه‌ ها و… است که پژوهشگران، دانشجویان و دوستداران کتاب از آن استفاده می‌کنند. همچنین آرشیو، مأموریت حفظ و نگهداری و ارائه خدمات منابع دیداری و شنیداری تأمینی و تولیدی مرکز را بر عهده دارد.

کتابخانه اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه خراسان

کتابخانه اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه خراسان

کتابخانه هم‌اکنون با دارا بودن بیش از ۳۵.۰۰۰ عنوان کتاب، ۲۰۰ عنوان نشریه ، ۳۱۱ عنوان پایان‌ نامه؛ ۲۵۰ عنوان جزوات پژوهشی و بیش از ۱۰۰۰ عضو فعال، بزرگ‌ترین کتاب ‌خانه موجود در سازمان صدا و سیماست.همچنین آرشیو شامل ۷۰۰۰ فیلم و مستند و بیش از ۱۴۰.۰۰۰ دقیقه راش و منابع تولیدی اداره کل است.

آرشیو مرکز علاوه بر دارا بودن ۵۰۰۰ عنوان از فیلم‌های سینمایی شاخص ایران و جهان،۱۲۰۰۰۰ دقیقه راش علما و فرزانگان، ۳۰۰۰۰ دقیقه برنامه‌های تولیدی اداره کل و ۲۰۰۰ عنوان برنامه مستند، سه فعالیت اصلی را بر عهده دارد که در دو بخش مجزا انجام می‌گیرد. این بخش‌ها عبارت‌اند از:‌

الف) بخش سمعی و بصری: این بخش شامل شناسایی منابع موردنیاز، تهیه منابع، استخراج اطلاعات مربوطه، ورود اطلاعات و آماده‌سازی نهایی را بر عهده دارد.

ب) بخش آرشیو تولیدی: این بخش به بازبینی و شات لیست و ارائه خدمات مربوط به تولیدات واحدهای مختلف اداره کل پژوهش‌های اسلامی و همچنین تولیدات دانشجویی دانشکده صدا و سیمای قم و صدور رسید آرشیو می ‌پردازد.

نحوه دسترسی به کتابخانه اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه خراسان

نشانی : مشهد مقدس – خیابان امام خمینی (ره) – امام خمینی ۲۵ – مجموعه فرهنگی و هنری صبا – طبقه سوم.
تخصص : رسانه، هنر (فیلمنامه نویسی، تهیه کنندگی، کارگردانی و… )، ارتباطات، دین، ادبیات، تاریخ و …

کتابخانه اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه خراسان

کتابخانه اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه خراسان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان