مهارتهای معلمان و خانواده‌ها باید به مهارت‌های دانش‌آموزان نزدیک شود


مهارتهای معلمان و خانواده‌ها باید به مهارت‌های دانش‌آموزان نزدیک شود

باقرزاده با اشاره به علاقه کودکان به حضور در فضای مجازی و استفاده از فناوری گفت: مهارتهای معلمان و خانواده‌ها باید به مهارت‌های دانش‌آموزان نزدیک شود.

مهارتهای معلمان و خانواده‌ها باید به مهارت‌های دانش‌آموزان نزدیک شود

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی و حوزه وزارتی اظهار کرد: اجلاس در ۷محور پیش‌بینی شده است که سخنران‌ها حول این محورها سخنرانی خواهند کرد.

او با بیان محورهای این اجلاس گفت: محور اول تا چهارم را تعیین خط مشی‌ها و برنامه‌های مرتبط با آغاز و تداوم آموزش در سال تحصیلی جدید، اجرای سند تحول و بسته‌های تحولی، فناوری‌های یادگیری و روش‌های حمایت از معلمان دانش‌آموزان و خانواده‌ها در زیست بوم جدید برشمرد.

باقرزاده در ادامه افزود: پژوهش‌ها نشان می‌دهد که از سویی اضطراب معلمان و خانواده‌ها در استفاده از فناوری‌های جدید و از سوی دیگر اشتیاق دانش آموزان برای استفاده از فناوری و حضور در فضای مجازی افزایش یافته است، بنابراین این احتیاط و علاقه به استفاده از فناوری، شکاف دیجیتالی موجود را تشدید می‌کند که لازم است حمایت‌هایی را سازماندهی کنیم که مهارتهای معلمان و خانواده‌ها به مهارت‌های دانش‌آموزان نزدیک شود.

بیشتر بخوانید

پوشش حداکثری دانش آموزان در سال تحصیلی جدید

رئیس مرکز هماهنگی و حوزه وزارتی حمایت از خانواده‌ها، راهبری جریان آموزش و کنترل آن، عدالت و برابری فرصت‌های آموزشی و اقتصاد آموزش و پرورش را از دیگر محورهای اجلاس برشمرد.

او با اشاره به اینکه تمامی مدیران و رؤسای مناطق آموزش و پرورش باید در این اجلاس حضور داشته باشند، اظهار کرد: هرچند این جلسات به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود اما تمامی مقررات جلسات حضوری را خواهد داشت از جمله رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این جلسات کاملاً ضروری است.

باقرزاده در پایان تاکید کرد: تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی اطلاع رسانی این اجلاس توسط مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به روابط عمومی‌های کشور ابلاغ شده است بنابراین همه مدیران کل استان‌ها باید نظارت و توجه جدی بر اجرای شیوه‌نامه‌های فوق داشته باشند.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

این عادت مخرب قبل از خواب را ترک کنید!