«گنگ خواب دیده» منتشر شد/ شامل چهار قطعه دونوازی سنتور


«گنگ خواب دیده» منتشر شد/ شامل چهار قطعه دونوازی سنتور

کتاب «گنگ خواب دیده» اثر تازه‌‌ علی بهرامی‌فرد (نوازنده‌ سنتور، آهنگساز و مدرس دانشگاه) توسط انتشارات «ماهور» منتشر شد. این کتاب شامل چهار قطعه دونوازی سنتور در 9 موومان در ماهور همایون، چهارگاه و بیات اصفهان است.

کتاب «گنگ خواب دیده» اثر تازه‌‌ علی بهرامی‌فرد (نوازنده‌ سنتور، آهنگساز و مدرس دانشگاه) توسط انتشارات «ماهور» منتشر شد. این کتاب شامل چهار قطعه دونوازی سنتور در ۹ موومان در ماهور همایون، چهارگاه و بیات اصفهان است.

به گزارش ایلنا، کتاب «گنگ خواب دیده» اثر تازه‌‌ علی بهرامی‌فرد (نوازنده‌ سنتور، آهنگساز و مدرس دانشگاه) توسط انتشارات «ماهور» منتشر شد.

این کتاب شامل چهار قطعه دونوازی سنتور در ۹ موومان در ماهور، همایون، چهارگاه و بیات اصفهان است و به همراه لوح فشرده نمونه صوتی اجرای قطعات با نوازندگی علی بهرامی‌فرد، حامد بالنده، میلاد محمدی، محمد خامه‌گیر، ایمان روشنی و امیر مولایی است.

درباره این اثر آمده است:

«بخشی از مجموعه‌ حاضر در اوایل دهه‌ هشتاد شمسی برای دونوازی سنتور با عنوان «فراق» منتشر شده‌است. در این مجلّد بازنگری و اصلاحاتی در قطعات قبلی صورت گرفته‌است و همچنین دو قطعه‌ی جدید به‌ آن اضافه شده‌است که به همراه نمونه‌ صوتی به نشر رسیده‌است.

با توجه به تعداد زیاد و سطوح متفاوت نوازندگان سنتور در ایران، نیاز به کمیت بیشتری از کارگان مکتوب و استاندارد برای هم‌نوازی این ساز احساس می‌شود.»

از علی بهرامی‌فرد پیش از این، کتاب‌های «فراق»، «سایه»، «چشم انداز»، «پرواز» و آلبوم‌هایی چون «تنها نخواهم ماند»، «ز بعد ما»، «راهه»، «راح روح»، «طرز مستور»، «پرده بی‌گاه»، «گشایش منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی