تجمع مخالفان مقررات کرونایی در شهر ملبورن استرالیا


تجمع مخالفان مقررات کرونایی در شهر ملبورن استرالیا

شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز از حضور سنگین نیرو‌های پلیس در ملبورن همزمان با تظاهرات مخالفان محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ خبرنگار شبکه‌ای بی سی نیوز اعلام کرد: همزمان با تجمع شماری از مخالفان محدودیت‌های کرونایی در شهر ملبورن استراالیا تعداد زیادی از افسران پلیس با تجمع در محل برگزاری این تجمع، مخالفان را محاصره کردند. مخالفان محدودیت‌های کرونایی در ملبورن شعار آزادی سر دادند.
خبرنگار شبکه‌ای بی سی نیوز افزود: شماری از نیرو‌های پلیس ضد شورش استرالیا هم در محل تجمع مخالفان محدودیت‌های کرونایی در ملبورن مستقر شدند و چند نفر از مخالفان را بازداشت کردند.
خبرنگار‌ای بی سی نیوز ادامه داد: مخالفان محدودیت‌های کرونایی در ملبورن مدت چهار ساعت تجمع کردند. پلیس ملبورن این تجمع را غیرقانونی اعلام کرده بود.
شبکه‌ای بی سی نیوز افزود: تجمع مخالفان مقررات و محدودیت‌های کرونایی در ملبورن در حالی برگزار شده است که در روز‌های اخیر تعداد مبتلایان به کرونا در ملبورن استرالیا کاهش یافته است و امیدواری‌هایی مبنی بر کنترل کرونا در منطقه ویکتوریای استرالیا ایجاد شده است و بنظر می‌رسد که محدودیت‌ها و تدابیر دولت استرالیا از جمله تعطیلی کسب و کار‌های مختلف برای مقابله با کرونا تا حدی موفقیت آمیز بوده است. در روز‌های اخیر تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه ویکتوریای استرالیا بتدریج و بطور مداوم کاهش یافته است.
"دانیل اندروز" نخست وزیر محلی منطقه ویکتوریا هم گفت: هیچ کس از بازگشایی کسب و کار‌ها حمایت نمی‌کند. کسب و کار‌های این منطقه برای چند هفته بازگشایی نخواهند شد. اگر اکنون کسب و کار‌ها بازگشایی شوند با موج سوم کرونا مواجه خواهیم شد و موج سوم بسیار ویرانگرتر از موج دوم خواهد بود. بعد از شروع موج دوم کرونا در این منطقه اکنون شاهد کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در این منطقه هستیم.
خبرنگار شبکه‌ای بی سی نیوز اضافه کرد: مسئولان دولتی و بهداشتی منطقه ویکتوریای استرالیا درباره راهبردشان برای کنترل کرونا تردید ندارند و برخی از مسئولان بهداشتی حتی گفته اند ممکن است تدابیر سختگیرانه تری هم در این منطقه برای مقابله با کرونا اتخاذ بشوند.
خبرنگار‌ای بی سی نیوز در پایان گزارش خود گفت: همچنان شاهد ورود نیرو‌های پلیس ضد شوررش از جهات مختلف به محل تجمع مخالفان محدودیت‌های کرونایی در ملبورن هستیم. نیرو‌های پلیس ضد شورش قصد دارند مخالفان مقررات و محدودیت‌های کرونایی را در این جا از هم متفرق کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا