برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفینةالنجاة» از عاشورا تا اربعین


برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفینةالنجاة» از عاشورا تا اربعین

مسابقه کتابخوانی «سفینةالنجاة» در دو بخش عمومی و نوجوان و با محور کتاب‌های «امام حسین(ع)» و «جاذبه حسینی» به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و در فاصله عاشورا تا اربعین حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مسابقه کتابخوانی «سفینةالنجاة» در دو بخش عمومی و نوجوان به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از روز عاشورای حسینی آغاز شده و تا اربعین سید و سالار شهیدان(ع) ادامه دارد.

بنابر این گزارش، در بخش نوجوان، این مسابقه با محوریت کتاب «امام حسین(ع)» و به شیوه سوالات چهار گزینه ای برگزار می شود.

در بخش عمومی محوریت مسابقه کتابخوانی «سفینةالنجاة»، کتاب «جاذبه حسینی» شامل گزیده بیانات رهبری درباره حضرت زینب(س) و اربعین حسینی است.

برای عمومی بخش هم کتابخوانی و هم خلاصه گویی پیش بینی شده است بدین ترتیب که شرکت کنندگان داستان «زنی که پیامبر بود» نوشته مرحوم قیصر امین‌پور را مطالعه کرده و خلاصه آن را در قالب فایلی سه دقیقه ای به دبیرخانه مسابقه ارسال می کنند.

گفتنی است، استان های مختلف به تناسب سهمیه ای که از سوی ستاد فهما به آن اهدا شده، می توانند فایل های تاییدشده نهایی از خلاصه گویی این داستان را به ستاد مرکز ارسال کنند تا نهایتاً از بین فایل هایی که موفق به کسب نمره بین 7 تا 10 شده اند، به قید قرعه برترین ها انتخاب شوند.

به 40 برگزیده مسابقه کتابخوانی «سفینةالنجاة» جایزه اهدا می شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سفینةالنجاة» از عاشورا تا اربعین

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...