لیفان X70 به زودی به بازار می‌آید+قیمت و مشخصات فنی


لیفان X70 کمی بزرگتر و کشیده‌تر از X60 است، اما به لطف استایل مدرن و جسوری که از نمای جلو کمی نزدیک به نسل قبل سانتافه است و از نمای جانبی و عقب، به ساخته‌های لندروور شباهت دارد، کاملا متمایز از آن ذهنیتی است که ممکن است از یک کراس‌اوور ساخت لیفان داشته باشید.

به گزارش موبوایران،لیفان X70 کمی بزرگتر و کشیده‌تر از X60 است، اما به لطف استایل مدرن و جسوری که از نمای جلو کمی نزدیک به نسل قبل سانتافه است و از نمای جانبی و عقب، به ساخته‌های لندروور شباهت دارد، کاملا متمایز از آن ذهنیتی است که ممکن است از یک کراس‌اوور ساخت لیفان داشته باشید.

لیفان X۷۰ در کلاسی بسیار رقابتی و داغ به بازار کراس‌اوور‌های کشور ورود می‌کند به شکلی که از نظر ابعادی، نام‌هایی همچون چری تیگو ۷، جک S۵، هایما S۷ را در کلاس خود می‌بیند. این محصول، کمی بزرگتر و کشیده‌تر از X۶۰ است، اما به لطف استایل مدرن و جسوری که از نمای جلو کمی نزدیک به نسل قبل سانتافه است و از نمای جانبی و عقب، به ساخته‌های لندروور شباهت دارد، کاملا متمایز از آن ذهنیتی است که ممکن است از یک کراس‌اوور ساخت لیفان داشته باشید.

لیفان X70 به زودی به بازار می‌آید+قیمت و مشخصات فنی

تا زمان آغاز فروش رسمی این محصول، نمی‌شود از سطح امکانات X۷۰ سخن گفت، اما حداقل می‌دانیم در مجهزترین مدل، متناسب با این استایل مدرن و جوان‌پسند، دارای امکانات ایمنی و رفاهی قابل‌قبولی است که از جمله آن‌ها می‌توان به پکیج سامانه‌های ایمنی همیار شامل سیتم ترمز قدرتمند با ABS+EBD+EBA، سیستم کنترل هرزگردی و سیستم کنترل پایداری، ایربگ‌های جلو، دوربین دنده عقب و سنسور‌های پارک جلو و عقب، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی، کروزکنترل، کامپیوتر سفری، مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی و اتصال بلوتوث و USB، سانروف برقی، ورود و استارت بدون کلید و ... اشاره کرد.

لیفان X70 به زودی به بازار می‌آید+قیمت و مشخصات فنی

در بخش قوای محرکه نیز یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی برای این کراس‌اوور کامپکت لیفان در نظر گرفته شده که با ۱۴۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۱۸۵ نیوتن‌متر را داشته، به گیربکس ۵ سرعته دستی و یا اتوماتیک ضریب متغیر (CVT) قابل اتصال است. این پیشرانه، بسته به نوع گیربکس، صدی ۷.۵ تا ۷.۷ لیتر بنزین در سیکل ترکیبی می‌سوزاند و با گیربکس دستی، توان دستیابی به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت را به X۷۰ می‌دهد. توزیع قدرت، اما تنها بصورت دیفرانسیل‌جلو (FWD) خواهد بود، مشخصه‌ای که در میان تمامی رقبای هم‌قیمت و هم‌اندازه این خودرو مشترک است.

لیفان X70 به زودی به بازار می‌آید+قیمت و مشخصات فنی

احتمالا این خودرو در بازه قیمتی ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان وارد بازار خواهد شد.

لیفان X70 به زودی به بازار می‌آید+قیمت و مشخصات فنی

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

سه راه ساده که با آن ها می توانید از طریق گوگل پول درآورید | 11.7 هزار تصویب واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها از طریق سازمان خصوصی‌سازی | 8.5 هزار خبری خوب برای بازنشستگان | 39.6 هزار پیشرفت ۹۳ درصدی مسکن مهر و اتمام آن تا پایان سال | 13.7 هزار تنها با این خوراکی ها موهای تان دوبرابر قدتان خواهد شد | 54.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه