اهانت به قرآن و رسول خدا(ص) یعنی مرده انگاشتن یک میلیارد و نیم مسلمان!


اهانت به قرآن و رسول خدا(ص) یعنی مرده انگاشتن یک میلیارد و نیم مسلمان!

جمعی از عزاداران حسینی با حضور در مسجد مقدس جمکران اعتراض خود نسبت به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله را اعلام کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: حجت الاسلام احمد پناهیان در مراسم هیئت محبین اهل بیت(علیهم السلام) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به اقدام مجدد نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و اقدام جنایتکارانه اجانب کفر و آمریکای جنایتکار در به آتش کشیدن قرآن کریم، اظهار کرد: چرا بعد از ۱۴۰۰ سال دوباره باید به رسول خدا صلی الله علیه و آله اهانت کنند؟ نشریه فرانسوی شارلی ابدو ۵ سال پیش به رسول خدا صلی الله علیه و آله اهانت کرد، و امروز دوباره همان تصاویر مستهجن را چاپ میکند. رئیس جمهور فرانسه هم می‌گوید ما حرکت این نشریه را محکوم نمی‌کنیم. این یک برنامه جهانی است. مثل حرکتی که دانمارک انجام داد.

وی گفت: رسول خدا صلی الله علیه و آله از جانب خدای متعال می‌فرماید: مَن أهانَ لی وَلیّا فقد أرْصَدَ لِمُحارَبتی و أنا أسرع شیء إلی نصره أولیائی. هرکس به یک ولی از اولیای من اهانت کند، به جنگ با من برخاسته و من سریع اولیائم را یاری می‌کنم. اگر به پیامبر صلی الله علیه و آله توهین می‌شود، باید سریع موضع بگیریم و پاسخ دهیم. همان روز که رئیس جمهور فرانسه حمایت می‌کند، ‌باید پاسخش را داد؛ نه این که بعد از چند روز حوزه علمیه یک بیانیه‌ای بدهد.

وی افزود: این اهانت مجدد یعنی ذلت و حقارت یک میلیارد و نیم مسلمان. یعنی دشمن از امت اسلام حساب نمی‌برد و نمی‌ترسد. آن هم یهودیانی که قرآن می‌فرماید از شما می‌ترسند. قرآن را آتش می‌زنند؛ ثقل اکبر. قرآن چقدر مهجور است. به آتش کشیدن قرآن یعنی یک میلیارد و نیم مسلمان مرده‌اند!

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه امروز معاویه امروز آمریکا، اسرائیل و داعش بعد از ۱۴۰۰ سال ۱۴۰۰ برابر پلیدتر شده اند، ابراز کرد: با خواندن آیات قرآن آدم می‌کشند و جنایت می‌کنند و ناموس مسلمین را به تاراج می‌گذارند و ریشه دین را می‌خشکانند؛ باز می بینند مردم از قرآن جدا نشدند. حال قرآن را به آتش می‌کشند. یک میلیارد و نیم مسلمان انقدر حقیر و ذلیل شده‌اند که دشمن به خود جرئت می‌دهد مقدس‌ترین کتاب مسلمین را به آتش بکشد؟!

وی با اشاره به حدیث قدسی که فرمود أَنَا الثَّائِرُ لَهُمْ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَهِ، گفت: خداوند می‌فرماید من انتقام اولیائم را در دنیا و آخرت می‌گیرم، بیان کرد: ما نباید عقاب اهانت کنندگان را به قیامت بسپاریم و فقط نفرینشان کنیم. هتاکین به قرآن و پیغبمراکرم صلی الله علیه و آله را چه کسی باید محکوم کند؟ ما ده روز محرم برای که و چه گریه کردیم؟ هیئتی‌ها، قرآن را آتش زدند، چرا فریاد نمی‌زنید؟!

وی افزود: خداوند بخواهد از اهانت کنندگان به قرآن و اولیائش انتقام بگیرد، از سست عنصرهای مسلمین هم انتقام میگیرد. همان‌طور که سکوت کنندگان واقعه کربلا در زیارت عاشورا نفرین می‌شوند: لَعَنَ اللهُ اُمَّهً قَتَلَتْکُمْ. سهم ما در جری شدن فرانسه خبیث ذلیل حلقه به گوش آمریکا معلوم می‌شود. ما در احساس قدرت پیدا کردن کاذب طاغوت سهم داریم.

شرکت کنندگان در این مراسم در پایان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه این اقدام ناجوانمردانه و موهن در هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی