برگزاری تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه در محکومیت اهانت به پیامبر(ص)


برگزاری تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه در محکومیت اهانت به پیامبر(ص)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری تجمع اعتراضی کرمانشاهیان در پی اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) و حمایت رئیس‌جمهور فرانسه خبر داد.

برگزاری تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه در محکومیت اهانت به پیامبر(ص)

عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه در پی اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص) خبر داد.

وی با بیان اینکه آمریکا و اروپا مهد فساد و ظلمت و مسیر آن‌ها مسیر ظلم و ذلت است، افزود: در پی این اقدام موهن رئیس جمهور فرانسه (مکرون) به بهانه آزادی از این امر حمایت می‌کند که باید خطاب به او گفت، دولت‌های استکباری اقدماتی از این دست را نشان از آزادی می‌دانند، اما این اقدام و مشابه آن نشانه درماندگی و ضعف آن‌هاست و یقیناً نتیجه موهن آنان دامنگیرشان خواهد شد.

سروری تصریح کرد: دولت فرانسه و توهین‌کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) محکوم‌اند چرا که اهانت به قرآن کریم نشانه زبونی و مایه ننگ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی محکومیت این اقدام، گفت: در این پیام ۳ نکته وجود دارد و یکی از آن‌ها آن‌که این اهانت، عناد و کینه شرارت‌بار دستگاه‌های فرهنگی غرب با اسلام و جامعه مسلمانان را نشان داد و اینکه آن‌ها بر این اهانت اصرار دارند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور فرانسه رسماً از این اقدام دفاع و اعلام کرد کفرگویی جزو آزادی بیان است و توهین به مذاهب و مقدسات را جزو آزادی بیان می‌دانیم، بیان کرد: اگر این چنین است پس باید از آقای مکرون پرسید چرا تحقیق درباره افسانه موهن هولوکاست در فرانسه جرم است.

سروری عنوان کرد: امروز جهان اسلام به‌شدت از این موضع‌گیری فریبکارانه رئیس‌جمهور فرانسه عصبانی است و تظاهرات گسترده‌ای در کشور‌های اسلامی صورت گرفته و در سراسر کشور جامعه مدرسین، جامعه روحانیت مبارز، محافل دانشگاهی، احزاب و گروه‌ها این عمل نابخردانه را محکوم کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان با ابراز خرسندی از افزایش آمار اسلام‌گرایی در بین آزادگان و افزایش جمعیت مسلمان، گفت: این اقدام نشانگر درماندگی و ضعف دشمنان اسلام است.

یادآور می‌شود، مردم انقلابی کرمانشاه فردا، ۲۱ شهریورماه بعد از نماز جمعه تجمع اعتراضی مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد