470 میلیون ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت بوکانی کمک شد


470 میلیون ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت بوکانی کمک شد

مهاباد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و در راستای حمایت مادی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستانY 470 میلیون ریال به آنان کمک مالی انجام شده است.

سلیمان مام‌عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمک‌ها شامل ۳۲۰ میلیون ریال از طرف صندوق پیوند مدارس و ۱۵۰ میلیون ریال هم از طرف مدیریت آموزش و پرورش و اداره اوقاف در قالب پک‌های آموزشی در اختیار یک هزار و ۲۵۰ دانش‌آموز سطح مدارس بوکان قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین ۶۰ عدد کیف به همراه خودکار، قمقمه، دفتر و مداد هر کدام به ارزش ۲ میلیون ریال در قالب کمک‌های مومنانه در راستای پویش همکلاسی مهربان با مشارکت مدیریت اموزش و پرورش و مراکز یادگیری محلی نهضت سوادآموزی به دانش‌آموزان حاشیه شهر بوکان اهدا شد.

470 میلیون ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت بوکانی کمک شد

مدیر آموزش و پرورش بوکان ادامه داد: همچنین به مناسبت بازگشایی مدارس و در راستای اهداف واقفان، ۲۵ بسته و اقلام آموزشی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه در اختیار دانش آموزان بی‌بضاعت شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در راستای مردمی کردن کمک‌های دانش آموزان و مدارس و جذب بهتر این کمک ها، مرکز نیکوکاری با عنوان "پیوند مدارس" در این شهرستان راه اندازی شده است.

"مام‌عزیزی" گفت: افتتاح مراکز نیکوکاری پیوند مدارس در سال ۱۳۹۷ رویکرد مناسبی است که می تواند موجب تسریع در روند امدادرسانی به نیازمندان جامعه شود.

امسال ۴۶ هزار دانش اموز بوکانی با رعایت پروتکل‌های و به صورت گروه بندی مدارس خود را آغاز کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیش از 4000 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد