مقام‌آوران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماکو تجلیل شدند


مقام‌آوران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماکو تجلیل شدند

ارومیه- ایرنا- طی مراسمی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، امام جمعه و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو از سه نفر از مقام‌آوران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان با اهدای لوح‌های ارسالی از کشور چک و ژاپن تجلیل شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان روز پنج‌شنبه در این آیین با بیان اینکه کودکان ایران اسلامی بسیار خوش‌فکر، هنرمند و خلاق هستند اظهار داشت: این سه کودک و نوجوان ماکویی در رشته‌های عکاسی و نقاشی در فراخوان سال ۲۰۱۸ جشنواره‌های چک و ژاپن موفق به کسب عناوین بین‌المللی شده‌اند.

جواد زاهدی اضافه کرد: آذربایجان‌غربی امسال دارای ۶ برگزیده بین‌المللی بوده و در سطح ملی نیز ۲۰ جایزه را در رشته‌های مختلف کسب کرده است.

وی گفت: مراکز کانون در ایام کرونا بصورت حضوری تعطیل بود ولی به‌صورت مجازی فعالیت داشته و توانست در این ایام فعالیت ۴۴ گانه خود را به ۶۲ مورد افزایش دهد.

امام جمعه ماکو نیز در این آیین ضمن تقدیر و توجه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تربیت کودکان و فرزندان این شهرستان اظهار داشت: توجه به تربیت کودکان از سیره پیامبر اکرم(ص) بوده و هست.

حجت الاسلام محمد هاشمی افزود: حتما توجه داشته باشیم در این تربیت به ارتقای دینی و اخلاقی و مذهبی کودکان نیز توجه ویژه‌ای شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز گفت: آینده ایران اسلامی توسط این کودکان و نوجوانان ساخته خواهد شد و به طبع این افتخارآفرینی‌ها در عرصه بین‌المللی باعث خوشحالی و مباهات برای منطقه است.

مهدی خلف‌خانی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد نیز به سهم خود از این مقام‌آوران تجلیل خواهد کرد ادامه داد: ما آماده هرگونه همکاری برای اجرای برنامه‌های مشترک با این مراکز بوده و در مرحله اول تلاش بر این است کتابخانه‌ها را تجهیز و به روز کنیم.

در ادامه این مراسم روسای آب و فاضلاب، محیط زیست و آموزش و پرورش ماکو نیز از مقام‌آورانی که در این شهرستان در حوزه آب و محیط زیست توانسته‌اند صاحب مقام شوند، تقدیر کردند.

در پایان این مراسم از سه هنرمند" اسراء عباسقلی زاده"، "مهدی صالحی" و "طاها حسین نژاد" که در زمینه نقاشی و عکاسی صاحب مقام شده بودند، با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

شهرستان ماکو با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نمایشگاه نقاشی دانش‌آموزان دختر در میاندوآب