مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:رسانه‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تلاش کنند


مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:رسانه‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تلاش کنند

قزوین - ایرنا - مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال شبهه افکنی در عقاید و باورهای دینی مردم هستند و باید رسانه‌ها برای مقابله با آنها اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد زهرایی روز دوشنبه در جمع رسانه‌های استان، افزود: تبلیغ دین و اصول اساسی انقلاب، رسالت سازمان تبلیغات است و برای تحقق این هدف باید در چهار محور عملیاتی اقدام کند.
وی، اولین محور را در این راستا تبلیغ دانست و گفت:باید سازمان تبلیغات اسلامی با همه بخش‌های خود در این زمینه ورود کند و در مرحله بعد برای تبیین و تشریح بیشتر مسایلی که شبهه‌افکنی می‌شود اقدام نماید.
این مسوول گفت: همچنین دفاع از اصول و ارزش‌ها رسالت بعدی سازمان است چون با هجمه‌ها و شهه‌افکنی‌های زیادی مواجه هستیم و باید از مردم در برابر آنها دفاع کنیم.
وی گفت: متاسفانه ما در برابر مساله تهاجم دشمنان، ضعیف عمل کرده‌ایم و کلا در لایه دفاع قرار گرفته ایم.
زهرایی افزود: به عنوان مثال، یک شبهه فکری از سوی دشمنان در سطح ده‌ها میلیون نفر منتشر می‌شود ولی دفاع مقابل آن در سطح چندهزار نفر صورت می‌گیرد که بسیار ضعیف است.
وی با بیان اینکه رمز موفقیت یک رسانه کامل، ورود در این چهار حوزه است، افزود: امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها نیز بعد از واقعه عاشورای حسینی در چهار حوزه تبلیغ، تبیین، دفاع و هجمه ورود کردند و موجب ساقط شدن بنی مروان و تزلزل حکومت یزید شدند.
در پایان این مراسم از زحمات محمدرضا جباری پیشکسوت عرصه رسانه استان و مسوول گروه رسانه مهر استان تجلیل به عمل آمد و حسن عابدینی به عنوان مسوول جدید این رسانه معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !