رییس سازمان صنعت قزوین: تولید صادرات محور در دستور کار صنایع قرار گیرد


رییس سازمان صنعت قزوین: تولید صادرات محور در دستور کار صنایع قرار گیرد

قزوین – ایرنا – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید صنایع و واحدهای تولیدی استان به فکر صادرات باشند و راهیابی به بازارهای کشورهای همسایه را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایرنا، عزیزالله افضلی روز سه شنبه در بازدید از یک واحد تولیدی، افزود: امروزه یک تولیدکننده برای باقی ماندن در چرخه تولید باید نگاه حرفه‌ای داشته باشد و ضمن تامین شبکه مصرف داخل کشور برای نفوذ در بازار کشورهای دیگر برنامه ریزی نماید.

وی اضافه کرد: تولید صادرات محور ضمن ارتقای کیفیت محصولات موجب جذب بازارهای خارجی می‌شود و شکوفایی و رونق اقتصادی و اشتغالزایی را برای استان به بار می‌آورد.

افضلی با تاکید بر حل مشکلات صنایع استان، خاطر نشان ساخت: سازمان صمت استان در این زمینه، یک نگاه حمایتی به تولید دارد و با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور و نامگذاری امسال به جهش تولید در صدد رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی است.

وی گفت: به همین منظور بازدیدهای مستمر و منظم مسوولان به همراه استاندار قزوین از واحدهای تولیدی و صنعتی استان صورت می‌گیرد تا ضمن آشنایی با مسایل صنعت استان برای حل مشکلات آنها در اسرع وقت تصمیم گیری شود.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022