امام جمعه سرپل‌ذهاب: خدمت به مردم از برکات نظام اسلامی است


امام جمعه سرپل‌ذهاب: خدمت به مردم از برکات نظام اسلامی است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: خدمت به مردم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرکس در مسوولیتی که قرار می‌گیرد باید قدر این فرصت بدست آمده را با ارایه خدمت شایسته به مردم که ولی نعمتان اصلی انقلاب هستند، بداند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز سه شنبه در معیت جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و جمعی از کارگروه‌های قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت ولیعصر(عج) سرپل ذهاب با حضور در روستای «الیاسی خلیفه حسن» از توابع دهستان دشت ذهاب بخش مرکزی این شهرستان به منظور بررسی مشکلات و مسایل روستاییان افزود: روستاهای سرپل ذهاب در جریان زلزله سال ۱۳۹۶ بسیار آسیب دید.

وی اظهارداشت: بخش های مهمی از زیرساخت های روستاهای شهرستان سرپل ذهاب در بخش های مختلف راه، آب و برق از بین رفت که باتلاش دولت، همت خیران و حضور فعال خود روستاییان بازسازی این مناطق انجام گرفت.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: سازمان های انقلابی مختلف در مناطق زلزله زده تلاش های بسیاری انجام دادند که به عنوان نمونه بنیاد علوی در بخش های مختلفی همچون محرومیت زدایی، بازسازی و ترمیم زیرساخت های آبرسانی و اشتغال تلاش های بسیاری انجام داد و اقدام های جهادی آن در دهستان های مختلف شهرستان شایسته قدردانی است.

فاطمی نسب اضافه کرد: بیکاری و اشتغال جوانان، مشکلات آبرسانی آب شرب روستایی، نوسانات برق مشترکان روستایی، مشکلات عدم گازرسانی به روستاها و کمبود کپسول گاز مایع، مشکل بازپرداخت تسهیلات بانکی زلزله زدگان و تهدید و فشار بانک ها به مردم از جمله مواردی بود که در این بازدید مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با ۹۰ هزار تن جمعیت ، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج