76 هنرمند و فعال فرهنگی خمین از خدمات بیمه بهره‌مند شدند


76 هنرمند و فعال فرهنگی خمین از خدمات بیمه بهره‌مند شدند

خمین - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین گفت: 76 هنرمند رشته‌های مختلف، فعالان قرآنی و خبرنگاران این شهرستان هم اکنون از خدمات بیمه هنرمندان بهره‌مند هستند که این رقم در سال 92 بالغ بر 39 نفر بوده است.

«آزاده محمدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از یکصد نفر در این شهرستان عضو صندوق اعتباری هنرمندان هستند و از مزایای مختلف این صندوق بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: ۴۰ نویسنده در زمینه‌های مختلف ادبی، تاریخی، مذهبی، روان‌شناسی و حقوق در خمین کتاب چاپ کرده اند و ۲ ناشر در هفت سال احیر در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین گفت: شمار کانون‌های آگهی تبلیغاتی در این شهرستان در مدت هفت سال دولت تدبیر و امید از هشت به ۱۴ کانون افزایش یافته و ۵۸ جشنواره و همایش در زمینه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و سینمایی در این مدت در خمین برگزار شده است.
وی با بیان اینکه ۲۶ فیلم تا کنون در تنها سینمای خمین نمایش داده شده، اظهار داشت: چهار موسسه فرهنگی و قرآنی، چهار آموزشگاه آزاد هنری و چهار گروه نمایش ثبت شده در این شهرستان فعالیت دارند.
محمدی افزود: ۳۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد در خمین در هفت سال اخیر به ۶۵ کانون افزایش یافته و پنج کتابخانه در این کانونها به علاقمندان به کتاب خدمات ارائه می‌دهند.
شهرستان خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان