اجرای ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوی کانون امام خمینی(ره)/ راه‌اندازی پویش «مهر حسینی»


 اجرای ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوی کانون امام خمینی(ره)/ راه‌اندازی  پویش   «مهر  حسینی»

حجت‌الاسلام فراستی با اشاره به ویژه برنامه های کانون امام خمینی(ره) مصلای هشتگرد استان البرز، گفت: پویش «مهر حسینی» به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم و صفر در این کانون راه‌اندازی شده است.

حجت الاسلام «محمد حسام فراستی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تهیه کلیپ یپرامون دفاع مقدس از سوی فعالین کانون امام خمینی(ره) مصلای هشتگرد استان البرز، اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی فعالین این کانون اقدام به اجرای نمایش و طنز پیرامون مسائل سیاسی، اجتماعی، معضلات شهری در قالب طنز کرده اند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مصلای هشتگرد استان البرز بیان کرد: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس بنا داریم نمایشگاهی برپا و خدمات و دلاوری های شهدا و فرماندهان دوران دفاع مقدس را به همگان معرفی کنیم.

وی افزود: فعالین این کانون هم در مناسبت های مختلف اقدام به نمایشگاهها و طراحی صحنه هایی از وقایع تاریخی می کنند، به طور مثال به مناسبت دهه ولایت و امامت اقدام به طراحی واقعه غدیر خم کردند. ضمن اینکه در مناسبت های مختلف گروه سرود این کانون به زبان های عربی و انگلیسی اقدام به اجرای سرود کردند و از شبکه های سوم سیما و افق نیز اجرای گروه سرود پخش شد.

حجت الاسلام فراستی به برگزاری دوره های آموزش مداحی با حضور اساتید برجسته در این زمینه اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم، تئاتر و فعالیت های هنری بخش دیگری از فعالیت های این کانون است. رویکرد کانون ما در این راستا که نوجوانان و جوانان را به فعالیت های این کانون جذب کنیم و برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مصلای هشتگرد استان البرز همچنین از اجرای طرح «پویش مهر حسینی» از سوی این کانون به مناسبت ماه محرم و صفر و هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این پویش در راستای تحقق رزمایش مواسات و همدلی و تامین بخشی از اجاره منازل افراد نیازمند راه اندازی شده است، تا گامی در جهت محرومیت زدایی با مشارکت مردم و خیرین برداشته شود.

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای این کانون در سالهای گذشته پرداخت بخشی از کمک هزینه سفر به عتبات عالیات افراد نیازمند بوده است.

وی به اقدامات این کانون فرهنگی هنری در راستای مبارزه با بحران کرونا اشاره کرد و گفت: گندزدایی معابر، ضدعفونی کردن مکان های عمومی، شناسایی و رسیدگی به خانواده هایی که با توجه به این بیماری دچار آسیب شدند، توزیع بسته های معیشتی و نان رایگان صلواتی از دیگر برنامه های اجرایی این کانون درراستای مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

حجت الاسلام فراستی با اشاره به دیگر برنامه های این کانون در مناسبت های مختلف گفت: برگزاری مسابقه مجازی کرامت به منظور آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با سیره رضوی از جمله این برنامه ها است.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟