آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 17 سپتامبر 2020


آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 17 سپتامبر 2020

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند. به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 17 سپتامبر 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ گونزالو هیگواین از یوونتوس جدا شد

گونزالو هیگواین پس از سه فصل حضور در یوونتوس و کسب پنج جام، این باشگاه را ترک کرد.

رسمی؛ ادواردو ورگانی به بولونیا پیوست

ادواردو ورگانی مهاجم 19 ساله به صورت قرضی و با حق خرید از اینتر راهی بولونیا شد.

رسمی؛ کانر گلگر به وست برومویچ پیوست

کانر گلگر هافبک 20 ساله چلسی به صورت قرضی به وست برومویچ پیوست.

رسمی؛ ماراش کومبولا به آاس رم پیوست

مطابق انتظار انتقال ماراش کومبولا مدافع 20 ساله و آلبانیایی هلاس ورونا به آاس رم رسمی شد. قرارداد قرضی کومبولا تا سال 2022 معتبر است و رم به این منظور 2 میلیون یورو به هلاس ورونا می پردازد. در طرف مقابل مرت چتین، متئو کانسلیری و عبدالرحمان دیابی با قراردادی قرضی و به مدت دو سال راهی هلاس ورونا شده اند. در صورت تحقق برخی اهداف فردی و تیمی، بند خرید هر 4 بازیکن اجباری خواهد شد.

رسمی؛ امانوئل فرای به زووله پیوست

امانوئل فرای هافبک هجومی 19 ساله دورتموند به صورت قرضی و به مدت یک فصل به زووله پیوست.

رسمی؛ باپتیسته سانتاماریا به فرایبورگ پیوست

باپتیسته سانتاماریا هافبک 25 ساله و فرانسوی باشگاه آنژیه با امضای قراردادی به فرایبورگ پیوست و پیراهن شماره این تیم را بر تن خواهد کرد.

رسمی؛ اوندری دودا به کلن پیوست

اوندی دودا هافبک باشگاه هرتابرلین با امضای قراردادی چهار ساله به کلن پیوست.

غیر رسمی؛ گرت بیل به تاتنهام پیوست

گرت بیل وینگر 31 ساله ولزی پس از سپری کردن هفت فصل پرافتخار در رئال مادرید، به تیم سابق خود باز می گردد. به نقل از فابریتزیو رومانو، انتقال گرت بیل به تاتنهام را باید قطعی دانست.

غیر رسمی؛ رونار الکس رونارسون به آرسنال پیوست

رونار الکس رونارسون دروازه بان 25 ساله باشگاه دیژون فرانسه فوتبالش را در لیگ برتر انگلیس دنبال خواهد کرد. به نقل از RMC Sport، باشگاه دیژون موافقت خود را با انتقال رونار الکس رونارسون به آرسنال اعلام کرد.

غیر رسمی؛ الکساندر سورلوت به لایپزیش پیوست

الکساندر سورلوت مهاجم باشگاه ترابزون سپور ترکیه راهی لایپزیش خواهد شد. به نقل از گاردین، لایپزیش با دو باشگاه کریستال پالاس و ترابزون سپور بر سر انتقال الکساندر سورلوت به توافق رسید و مبلغ 22 میلیون یوروی پرداختی لایپزیش بین این دو باشگاه تقسیم خواهد شد.

غیر رسمی؛ تیاگو آلکانتارا به لیورپول پیوست

تیاگو آلکانتارا بازیساز 29 ساله بایرن مونیخ بالاخره به خواسته اش رسید و می تواند بایرن مونیخ را به مقصد لیورپول ترک کند.

غیر رسمی؛ داویده زاپاکوستا به جنوا پیوست

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، داویده زاپاکوستا به صورت قرضی از چلسی راهی جنوا خواهد شد.

غیر رسمی؛ کیتا بالده به سمپدوریا پیوست

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، کیتا بالده با جدایی از موناکو به سری آ برمی گردد تا این بار با پیراهن سمپدوریا به میدان برود.

غیر رسمی؛ آرکادیوش میلیک به آاس رم پیوست

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، آرکادیوش میلیک مهاجم 26 ساله ناپولی آماده است راهی آاس رم شود.

غیر رسمی؛ ادین ژکو به یوونتوس پیوست

ادین ژکو را در پیراهن یوونتوس خواهیم دید. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو و رومئو آگرستی، ادین ژکو مهاجم 34 ساله آاس رم به یوونتوس ملحق خواهد شد.

دیگو پروتی در آستانه انتقال به فنرباحچه

دیگو پروتی فاصله زیادی تا جدایی از آاس رم ندارد. با تایید منابع نزدیک به باشگاه آاس رم؛ دیگو پروتی در آستانه انتقال به فنرباحچه ترکیه است. نیکولو اسکیرا مدعی شد توافق لازم میان رم و فنرباحچه روی مبلغ 2.5 میلیون یورو حاصل شده است. پروتی قراردادی 3 ساله با دستمزد 2.5 میلیون یورو در هر فصل با این باشگاه شهر استانبول امضا خواهد کرد.

آندره آ پینامونتی به اینتر باز می گردد

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، آندره آ پینامونتی در تست های پزشکی اینتر شرکت کرد و برای نهایی شدن انتقالش به تیم سابق خود منتظر توافق قطعی نراتزوری با جنوا است. نام سباستیانو اسپوزیتو مهاجم جوان اینتر ممکن است در این معامله برای انتقال به جنوا قرار بگیرد اما بسیاری از باشگاه ها از جمله اسپال که به سری بی سقوط کرده به جذب او علاقه مند هستند. جنوا به آندره آ رانوکیا مدافع اینتر نیز علاقه دارد اما فعلا مذاکرات پیشرفتی نداشته است. این باشگاه همچنین به آنتونیو کاندروا نیز علاقه مند است و می خواهد معامله برای این وینگر ایتالیایی را نهایی کند اما انتقال احتمالی داویده زاپاکوستا به جنوا ممکن است باعث منتفی شدن حضور کاندروا در روسوبلو شود.

میلان اشکرینیار مورد توجه یک باشگاه مطرح اروپایی

اینتر در صورت به فروش رفتن میلان اشکرینیار قصد دارد توماس پارتی یا انگولو کانته را جذب کند. به نقل از گاتزتا دلواسپورت، یک تیم مطرح غیر ایتالیایی در اروپا پرس و جوهایی در مورد میلان اشکرینیار انجام داده است. با توجه به اینکه فروش مدافع اسلواک حدود 40 تا 50 میلیون یورو را وارد حساب های اینتر می کند بنابراین چنین انتقالی قفل نقل و انتقالات این باشگاه را باز خواهد کرد.

علاقه جنوا، سمپدوریا و فیورنتینا به جذب آنتونیو کاندروا

آنتونیو کاندروا علاوه بر جنوا مورد توجه دو تیم فیورنتینا و سمپدوریا نیز قرار گرفته است. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، آنتونیو کاندروا که در برنامه های آنتونیو کونته جایی ندارد قرار است از اینتر جدا شود و در این ساعات در حال فکر در مورد مقصد بعدی خود است.

جنوا همچنان در پی جذب دنی رز

به نقل از اسکای، دنی رز پس از نیم فصل حضور در نیوکاسل به تاتنهام بازگشت اما همچنان در لیست مازاد ژوزه مورینیو قرار دارد. جنوا به جذب این بازیکن علاقه مند اس و مذاکرات همچنان ادامه دارند.

اتلتیکو مادرید در پی جذب لوییس سوارز

لوییس سوارز مهاجم 33 ساله بارسلونا که در چند روز اخیر موضوع خروجش از بارسلونا مطرح شده است، توجه یکی از تیم های بزرگ لالیگا را هم به خود جلب کرده است. به نقل از اسکای، اتلتیکو مادرید در اندیشه اقدام برای جذب لوییس سوارز است. دیگر تیم خواهان سوارز که گفته می شد اصلی ترین مشتری او هم به حساب می آید یوونتوس بود که با توجه به ورود ادین ژکو به تورین، از رقابت برای جذب مهاجم اروگوئه ای خارج شده است.

آندره آ بلوتی و الکساندر سورلوت راهی تاتنهام نمی شوند

تاتنهام می خواهد تا پایان نقل و انتقالات یک مهاجم به خدمت بگیرد. به نقل از فابریتزیو رومانو، تاتنهام به دنبال یک مهاجم برای ذخیره هری کین است و در روزهای گذشته آندره آ بلوتی و الکساندر سورلوت به این تیم لینک شدند. با این حال اما رومانو خبر داد که انتقال بلوتی و سورلوت منتفی است.

دنی اینگز جدیدترین گزینه تاتنهام برای تقویت خط حمله

تاتنهام به دنبال جذب دنی اینگز مهاجم 28 ساله انگلیسی است اما ساوتهمپتون نمی خواهد او را از دست بدهد. به نقل از تلگراف، تاتنهام با ساوتهمپتون تماس های اولیه را برقرار کرده تا مذاکراتی برای دنی اینگز داشته باشد و مورینیو امیدوار است علاوه بر گرت بیل، این مهاجم انگلیسی و 28 ساله را نیز به خط حمله خود که در آن کین و سون هم حضور دارند اضافه کند.

پاری سن ژرمن خواهان جذب ماتیا دی شیلیو

پاری سن ژرمن پس از مصدومیت خوان برنات از ناحیه رباط صلیبی و محرومیت شش جلسه ای لایوین کورزاوا، فقط میشل باکر 20 ساله و نه چندان باتجربه را در پست دفاع چپ در اختیار دارد. در همین راستا لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن به آوردن یک مدافع کناری جدید می اندیشد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پاری سن ژرمن پس از مصدومیت برنات، بار دیگر قصد دارد برای جذب ماتیا دی شیلیو از یوونتوس اقدام کند چرا که او را گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی برنات و کورزاوا می بینند.

لیون برای جذب لوکاس پاکتا، ممفیس دیپای را به میلان پیشنهاد می دهد

ممفیس دیپای ظاهرا همچنان به بارسلونا نزدیک است اما به دلیل قوانین حاکم بر فوتبال لالیگا، بارسلونا باید ابتدا بازیکنی را بفروشد تا خریدی را تکمیل کند و تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است که باعث شده فرضیه هایی ایجاد شوند. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، باشگاه لیون می خواهد لوکاس پاکتا از میلان را جذب کند و در این راه به ایده گنجاندن ممفیس دیپای در معامله با میلان می اندیشد تا این انتقال سریع تر انجام گیرد زیرا تنها یک سال از قرارداد ممفیس دیپای هلندی باقی مانده و لیون نمی خواهد این بازیکن را به صورت رایگان از دست بدهد.

پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب سرجینیو دست رد شد

آژاکس از علاقه بارسلونا و بایرن مونیخ به سرجینیو دست مدافع راست 19 ساله خود آگاه است اما برای حفظ او مقاومت می کند. به نقل از مایک فروای از تلگراف هلند، بایرن مونیخ به صورت جدی خواهان جذب سرجینیو دست از آژاکس است و در همین راستا مقامات بایرن مونیخ روز سه شنبه به آمستردام سفر کردند تا در خصوص جذب این مدافع آمریکایی با آژاکس مذاکره کنند. بایرن مونیخ برای به خدمت گیری سرجینیو دست، پیشنهادی 15 میلیون یورویی تقدیم آژاکس کرد که این پیشنهاد از سوی تیم هلندی رد شد. آژاکس مبلغ 15 میلیون یورو برای فروش دست را کافی نمی داند.

بایرن مونیخ علاقه ای به بازگشت ماریو گوتسه ندارد

ماریو گوتسه هافبک تهاجمی 28 ساله آلمانی در ابتدای تابستان با پایان قراردادش از دورتموند جدا شد و هنوز بدون تیم است. به نقل از کریستین فالک از بیلد، چند هفته پیش در جلسه ای میان کادرفنی و مدیریت بایرن مونیخ جهت برنامه ریزی برای فصل 21-2020 فرضیه بازگشت ماریو گوتسه به بایرن مونیخ مطرح شد اما در نهایت مدیران بایرن مونیخ با بازگشت گوتسه به این باشگاه مخالفت کردند.

جیدون سانچو درخواست بازگشت به انگلیس نداده است

جیدون سانچو وینگر 20 ساله دورتموند گزینه اصلی منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. به نقل از Ruhr Nachrichten، برخلاف اخبار منتشره جیدون سانچو هرگز به سران دورتموند نگفته که خواستار بازگشت به انگلیس در تابستان جاری است.

لوکاس توریرا، سئاد کولاشیناچ و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس از آرسنال جدا می شوند

آرسنال در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب 3 بازیکن شده است و امیلیانو مارتینز، دروازه دوم آن ها نیز این تیم را ترک کرد و به استون ویلا پیوست. به نقل از اسکای، آرسنال برای جذب بازیکنان بیشتر به فروش برخی از بازیکنان فعلی خود نیاز دارد. لوکاس توریرا، سئاد کولاشیناچ و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارند. لوکاس توریرا در آستانه پیوستن به تورینو قرار دارد. سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، مدافع یونانی باشگاه آرسنال مدت ها است که مورد توجه ناپولی قرار گرفته است. سئاد کولاشیناچ نیز مورد توجه بایرلورکوزن قرار گرفته است.

منچسترسیتی در پی جذب ژول کونده

منچستر سیتی جویای شرایط جذب ژول کونده از سویا شده است؛ انتقالی که می تواند پیوستن نیکولاس اوتامندی به سویا را به همراه داشته باشد. به نقل از مایک مک گرث از تلگراف، کونده 21 ساله یکی از اهداف رئال مادرید و بارسلونا برای پنجره های بعدی است ولی پپ گواردیولا می خواهد قبل از پایان مهلت پنجره فعلی در تاریخ 5 اکتبر، برای تقویت تیمش در خط میانی این بازیکن را به خدمت بگیرد.

سامان قدوس راهی برنتفورد می شود

رنارد یوآنین رییس باشگاه آمیان فرانسه، از پیوستن سامان قدوس به برنتفورد انگلیس خبر داد. به نقل از روزنامه اکیپ فرانسه، برنارد یوآنین گفت:

سامان قدوس باشگاه آمیان را با هدف پیوستن به برنتفورد انگلیس ترک می ‌کند و انتظار می ‌رود پروسه این انتقال امروز به پایان برسد.

انتقال ادوارد مندی به چلسی تقریباً تکمیل شده است

ادوارد مندی دروازه بان 28 ساله سنگالی رن فرانسه پس از سپری کردن دورانی درخشان در لوشامپیونه، طبق گفته مدیر برنامه هایش به زودی راهی چلسی می شود.

به نقل از فابریتزیو رومانو، توافق میان دو باشگاه به طور کامل حاصل شده و تنها کمی زمان لازم است تا ادوارد مندی به چلسی ملحق شود، درست مانند ماجرای انتقال کای هاورتس. مدیر برنامه های مندی در این خصوص گفت:

معامله با چلسی تقریبا تمام شده محسوب می شود و تنها رسمی سازی انتقال باقی مانده است. حتی ممکن است این انتقال تا ساعاتی دیگر هم به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 15 سپتامبر 2020

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)