بیش از دشمنان بیرونی باید مراقب نفوذی‌های داخلی بود


بیش از دشمنان بیرونی باید مراقب نفوذی‌های داخلی بود

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده که مردم ایران هیچ‌گاه از دشمنان بیرونی هراسی نداشته‌اند ولی باید از نفوذی‌ها و پیاده‌نظام دشمنان که کیان ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند ترسید و مراقب آنان بود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مسجد جامع تاریخی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مردم ایران همواره در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی و دشمنان بیرونی ایستادگی کرده و از آنان هراسی به دل راه‌ نمی‌دهند ولی باید از نفوذی‌ها و پیاده نظام‌های دشمن که در صدد ضربه زدن به کیان نظام هستند، ترسید.
وی افزود: انحراف اخلاقی، خیانت‌های اقتصادی و عملکردهای ضعیف برخی مدیران با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، مردم از برخی عملکردها ناصواب کسانی که عامدانه به جان مردم افتاده‌اند گلایه دارند و آنان را نمی‌بخشند.
محمودی شکل گیری جبهه مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از ثمرات انقلاب اسلامی و مجاهدت رزمندگان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: امروز جبهه مقاومت خار چشم دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی شده و اسرائیل و آمریکا که ضربات سهمگینی از جهان اسلام خورده‌اند، تلاش دارند که جبهه مقاومت را نابود کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس که توان خود را در مقاومت و ایستادگی برابر جهان اسلام و ملت فلسطین از دست داده، به توافق با برخی از دولت‌های به ظاهر اسلامی دل سپرده تا شاید در عزم و اراده ملت فلسطین و جهان اسلام خللی ایجاد کنند.
وی تأکید کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که خائنان به آرمان‌های فلسطین همچون انورسادات ها به درک واصل شدند و قطعا آل خلیفه و سران امارات نیز در صورت استمرار این خیانت‌ها مثل این خائنین ، به زباله دان تاریخ می‌افتند.
امام جمعه موقت ورامین گفت: از سنگر نماز جمعه به آل خلیفه و سران امارات اعلام می‌کنیم چنانچه به ملت‌های مسلمان خیانت کنید، یقیناً گرفتار خشم آنان می‌شوید.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی که در دفاع مقدس از ملت ایران سیلی خوردند ، اکنون جنگ نرم را علیه این ایران تدارک دیده و تربیت خانوادگی و نظام آموزشی ما را هدف گرفته و لازم است تا با تربیت قرآنی، به مصاف هدف گذاری‌های دشمنان برویم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استفاده از سازهای موسیقی در بهشت زهرا (س) تهران همچنان ممنوع است