نفرات برتر مسابقه سوارکاری استان تهران مشخص شدند


نفرات برتر مسابقه سوارکاری استان تهران مشخص شدند

تهران- ایرنا- دبیر هیات سوارکاری استان تهران اعلام کرد که نفرات برتر اسب ترکمن خالص، نونهالان، نوجوانان، جوانان و مالکین مشخص شدند.

امیر حسین حبیبی روز عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به مدت سه روز (۲۶ تا ۲۸ شهریور ماه) به صورت متمرکز در مجموعه آزمون برگزار شد.

وی با بیان اینکه در بخش اسب ترکمن ۱۵ سوارکار در این رویداد ورزشی شرکت کردند، افزود:رامین کمالی نیا، امیر سقایی میلانی و مهدیس سینکی جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر هیات سوارکاری استان تهران ادامه داد: در رده B نونهال نیز ۲۴ سوار کار شرکت داشتند که بردیا فریدونیان، استاتیرا غفاری و ایلیا علیمحمدی نیز توانستند جایگاه برتر را به خود اختصاص دهند.

حبیبی افزود: همچنین در رده B نوجوان که ۲۹ سوار کار داشت نیز امیرضا غفوری، سجاد دوست محمدی و نیلوفر سنایی جایگاه برتر را به خود اختصاص دهند.

وی گفت: در رده جوانان نیز که ۲۳ سوار کار داشت نیز به ترتیب سام معصومی، علی عقیقی وایلیا معنوی جایگاه اول تا سوم را بدست آورند.

دبیر هیات سوارکاری استان تهران نیز به رده مالکین نیز اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز ۶۲ سوارکار به رقابت پرداختند که در پایان محمد ولی الله، نیلوفر عباسی و سارا جعفریه جایگاه برتر را از آن خود کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز