مسیرهای اصلی شهر تالش به علت سیلاب بسته شد


مسیرهای اصلی شهر تالش به علت سیلاب بسته شد

آستارا - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: سیلاب سبب قطع تردد از روی پل‌های اصلی شهر تالش شده‌است و مسافران و خودروها تا اطلاع ثانوی از سفر و حرکت به مرکز این شهرستان خودداری کنند.

علی درمانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پایه ها و سازه های ۳۳ پل و پل اصلی شهر تالش به علت شدت سیلاب تهدید می شود و برای جلوگیری از هر گونه خسارات احتمالی، مسیر پل ها را تا اطلاع ثانوی مسدود کرده ایم.

وی از مسافران، گردشگران و رانندگان خواست تا فروکش کردن سیل و بازگشایی مسیرها از مسافرت به تالش خودداری کنند.

وی ادامه داد: مسئولان مرتبط و نیروهای راهداری و عوامل امداد و نجات در محل های سیل خیز حضور دارند و همه برای رفع مشکلات و هدایت خودروها در تلاش هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: ترافیک در مسیرهای اصلی شهر تالش سبب توقف حرکت خودروها شده است و با توجه به شدت سیلاب، امکان حرکت وسایل نقلیه از روی ۳۳ پل و پل اصلی شهر وجود ندارد و شهروندان نیز از بیرون آوردن خودروها خودداری کنند.

ایستگاه هواشناسی تالش وضعیت هوای این شهرستان را بارانی، میزان بارندگی در شبانه روز گذشته را ۳۳.۵ میلیمتر و رطوبت نسبی هوا را ۹۲ درصد اعلام و برای فردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری و همراه با افزایش ابر پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در امتداد محور آستارا به رشت واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟