مسیرهای اصلی شهر تالش به علت سیلاب بسته شد


مسیرهای اصلی شهر تالش به علت سیلاب بسته شد

آستارا - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: سیلاب سبب قطع تردد از روی پل‌های اصلی شهر تالش شده‌است و مسافران و خودروها تا اطلاع ثانوی از سفر و حرکت به مرکز این شهرستان خودداری کنند.

علی درمانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پایه ها و سازه های ۳۳ پل و پل اصلی شهر تالش به علت شدت سیلاب تهدید می شود و برای جلوگیری از هر گونه خسارات احتمالی، مسیر پل ها را تا اطلاع ثانوی مسدود کرده ایم.

وی از مسافران، گردشگران و رانندگان خواست تا فروکش کردن سیل و بازگشایی مسیرها از مسافرت به تالش خودداری کنند.

وی ادامه داد: مسئولان مرتبط و نیروهای راهداری و عوامل امداد و نجات در محل های سیل خیز حضور دارند و همه برای رفع مشکلات و هدایت خودروها در تلاش هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: ترافیک در مسیرهای اصلی شهر تالش سبب توقف حرکت خودروها شده است و با توجه به شدت سیلاب، امکان حرکت وسایل نقلیه از روی ۳۳ پل و پل اصلی شهر وجود ندارد و شهروندان نیز از بیرون آوردن خودروها خودداری کنند.

ایستگاه هواشناسی تالش وضعیت هوای این شهرستان را بارانی، میزان بارندگی در شبانه روز گذشته را ۳۳.۵ میلیمتر و رطوبت نسبی هوا را ۹۲ درصد اعلام و برای فردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری و همراه با افزایش ابر پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در امتداد محور آستارا به رشت واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری