دانشجویان مجتمع آموزش عالی شیروان 2 برابر می‌شود


دانشجویان مجتمع آموزش عالی شیروان 2 برابر می‌شود

بجنورد- ایرنا- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت:شمار دانشجویان مجتمع آموزش عالی این شهرستان با پیگیری‌های انجام شده در چهار سال آینده به 2 برابر افزایش می‌یابد.

علی جدی روز دوشنبه پس از بازدید از مجتمع آموزش عالی شیروان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۵۰۰ دانشجو در ۱۱ رشته کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در مجتمع آموزش عالی کشاورزی شیروان تحصیل می کنند.

وی گفت: سه رشته علوم باغبانی، علوم دامی و محیط زیست در مقطع کارشناسی پیوسته به جمع رشته های موجود این مجتمع افزوده می شود.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد رشته کشاورزی هسته ای در این مجتمع هستیم گفت: اینک مجتمع ۲۰۰ هکتار زمین دارد که با توجه به ظرفیت بالای کشاورزی در این شهرستان نیازمند توجه بیشتر به رشته های مرتبط با این حوزه است.

جدی از تغییر نام مجتمع آموزش عالی شیروان به مجتمع آموزش عالی کشاورزی در ماه جاری خبر داد و گفت: باید رشته های مرتبط با بخش کشاورزی در این مجتمع افزایش یابد.

تعداد دانشجویان جدید ورودی تمامی رشته های این دانشکده ۱۵۰ نفر دانشجو در مقاطع مختلف است.مجتمع آموزش عالی کشاورزی شیروان در ۱۰ کیلومتری مسیر شیروان- بجنورد قرار گرفته است.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دراد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی