قیمت ​تیبا از سال 90 چقدر گران شد؟


قیمت تیبای صندوقدار در آخرین روز تابستان به 125 میلیون تومان در بازار رسید و این در حالیست که قیمت ابتدایی این خودرو در سال 90، 11 میلیون و 600 هزار تومان بود.

به گزارش موبوایران به نقل از اقتصادنیوز،قیمت تیبای صندوقدار در آخرین روز تابستان به ۱۲۵ میلیون تومان در بازار رسید و این در حالیست که قیمت ابتدایی این خودرو در سال ۹۰، ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.

آخرین روز تابستان تیبای صندوق‌دار در بازار تهران حدود ۱۲۵ میلیون تومان خرید وفروش شد.

این خودرو در سال 1390 حدود 11 میلیون و600 هزار تومان قیمت داشت. با مقایسه قیمت این خودرو در سال‌های 90 و99 آشکار می‌شود که در این مدت قیمت تیبا 977 درصد رشد داشته است. با توجه به رشد 463 درصدی تورم دریک دهه اخیر، درخواهیم یافت که رشد قیمت تیبا بیش از دو برابر رشد تورم بوده است.

قیمت ​تیبا از سال 90 چقدر گران شد؟

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

این ده نیاز عاطفی همسرتان را برآورده کنید تا شما را رها نکند | 115.1 هزار از این طریق متوجه شوید که گوشی شما شنود می شود | 330.6 هزار با جدیدترین قیمت انواع سمند و پژو پارس متعجب می شوید | 99.6 هزار استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 65.6 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 53.7 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه