ایذه ظرفیت زیادی در کشتی فرنگی دارد


ایذه ظرفیت زیادی در کشتی فرنگی دارد

اهواز - ایرنا - سرپرست هیات کشتی خوزستان گفت: شهرستان ایذه یکی از قطب‌های اصلی کشتی فرنگی کشور است که ظرفیت زیادی در این رشته ورزشی دارد.

اردوان صاحب روز سه‌شنبه در حاشیه سفر به شهرستان ایذه در گفت‌وگو خبرنگار ایرنا بیان کرد: ایذه همواره چندین ملی‌پوش در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی دارد و یکی از قطب‌های مهم این رشته در کشور است.

وی با بیان اینکه ایذه با داشتن چندین قهرمان جهان و آسیا، سردمدار این مناطق در ورزش اول کشور یعنی کشتی است، افزود: جوانان ایذه علاقه زیادی به کشتی دارند و این امر نوید آینده درخشانی را برای آنها و کشتی می‌دهد.

بهره‌برداری از خانه کشتی ایذه شاید ۶ ماه دیگر

سرپرست هیات کشتی خوزستان درباره روند تکمیل خانه کشتی ایذه گفت: خانه کشتی بسیار خوبی در ایذه پیش‌بینی شده و بخشی از کارهای آن نیز انجام شده، و امیدواریم در ۶ ماه آینده این سالن به بهره‌برداری برسد. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز به جد دنبال تکمیل خانه کشتی ایذه است.

وی ادامه داد: امروز در نشستی با حضور رییس اداره ورزش و جوانان ایذه، رییس هیات کشتی ایذه و جمعی از قهرمانان کشتی این شهرستان ، کم و کاستی‌ها و نیازهای کشتی ایذه بررسی شد.

صاحب افزود: در این سفر کوتاه خود به ایذه از سالن کشتی رضا اسدپور، قهرمان سابق کشتی جهان دیدن شد.اسدپور با فراهم کردن امکانات خوب، زمینه تمرین قهرمانان جهان و آسیا را در این شهرستان فراهم کرده‌است.

به گزارش ایرنا، در سفر کوتاه سرپرست و دبیر هیات کشتی خوزستان به ایذه و به مناسبت هفته دفاع مقدس، این افراد بر سر مزار شهید تیرداد صاحب حاضر شدند. همچنین آنها با حضور در منزل حبیب زندی، پیشکسوت کشتی ایذه و یکی از رزمندگان دفاع مقدس از وی تجلیل کردند.

رییس هیات کشتی خوزستان و رییس اداره ورزش و جوانان ایذه از ایرج خسرو کیانی، پیشکسوت کشتی ایذه نیز تقدیر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدون توقف