120 ورزشکار اردبیلی در رشته قایقرانی فعالیت می کنند


120 ورزشکار اردبیلی در رشته قایقرانی فعالیت می کنند

اردبیل - ایرنا - رییس هیات قایقرانی استان اردبیل از فعالیت 120 نفر ورزشکار در رشته ورزشی قایقرانی در نقاط مختلف این استان خبر داد.

مرتضی قاطع روز چهارشنبه با بیان اینکه تعداد ورزشکاران خانم فعال در رشته ورزشی قایقرانی در استان بیشتر از آقایان است، افزود: از این تعداد ۸۶ نفر خانم و ۳۴ نفر آقا هستند.

وی با اشاره به فعالیت هیات قایقرانی در چهار شهرستان استان بیان کرد: هیات شهرستان‌های اردبیل، گرمی، پارس آباد و مشگین شهر فعال است.

او اظهار داشت: فعالیت در این رشته ورزشی بستگی به شرایط آبی هر منطقه و شهرستان دارد و می توان در سایر شهرستانهایی که دارای سدهای آبی هستند، رشته ورزشی قایقرانی را فعال کرد.

وی با اشاره به نحوه فعالیت رشته قایقرانی در شرایط کرونایی اضافه کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی رشته قایقرانی در محیط باز مانند دریاچه شورابیل انجام می‌شود، از اردیبهشت ماه به محض اینکه مجوز شروع فعالیت از ستاد ملی کرونا صادر شد ورزشکاران تمرینات خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شروع کرده اند.

رییس هیات قایقرانی استان اردبیل خواستار حمایت مالی بخش خصوصی از قایقرانی استان شد و گفت: پارسال شرکت آرام صنعت کشاورز اسپانسر تیم کانوپولو استان اردبیل بود که این تیم موفق به کسب مقام چهارم لیگ و رتبه سوم مسابقات قهرمانی کشور شد.

قاطع با بیان اینکه ۱۰ مربی آقا و ۶ مربی خانم در اردبیل قایقرانان استان را هدایت می کنند، افزود: از هفت داور فعال در رشته قایقرانی در استان یک نفر از آنها داور بین المللی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت رفع شد