خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در اصفهان رفع توقیف می‌شوند


خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در اصفهان رفع توقیف می‌شوند

اصفهان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان اصفهان از رفع توقیف خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در این استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: البته خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی نباید دستور و پرونده قضایی داشته باشند و توقیف آنها باید بطور مستقیم از سوی پلیس صورت گرفته باشد.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای تسهیل در ارائه خدمات و تخفیفاتی است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برای مردم در نظر گرفته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: تامین امنیت، نظم و روان‌سازی ترافیک برای تمامی برنامه‌های دفاع مقدس که از سوی تمام دستگاه‌ها و حتی نهادهای نظامی برگزار می‌شود بر عهده نیروی انتظامی است .

سردار میرحیدری با بیان اینکه گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی و تجلیل از فرزندان، والدین خانواده‌های ایشان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال ۹۹ در استان به شمار می‌رود تصریح کرد: این نهاد که پیش تر با عناوین ژاندارمری، شهربانی و کمیته خطاب می‌شد شهیدان بسیاری در راه حفظ امنیت و نظم کشور تقدیم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد در استان اصفهان ۸۵۳ شهید تقدیم وطن کرد که ۶۱۸ شهید از این بین شهدای دفاع مقدس هستند که در طول هشت سال جنگ تحمیلی در کنار سایر رزمندگان برابر دشمن ایستادند.

سردار میرحیدری اضافه کرد: نیروی انتظامی استان اصفهان یکی از شرکت کنندگان در نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح است که در محل مجموعه فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان پذیرای عموم خواهد بود.

آیین‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس هر سال از سی و یکم شهریور و همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال ۱۳۵۹ در نقاط مختلف کشور آغاز می‌شود.

نزدیک به ۳۰۰ هزار رزمنده از استان اصفهان در جنگ تحمیلی شرکت کردند و این استان در هشت سال دفاع مقدس حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات