فرماندار مراغه: بانوان نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات جامعه دارند


فرماندار مراغه: بانوان نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات جامعه دارند

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت و توانایی بانوان در حوزه‌های مختلف در برنامه کاری شهرستان قرار دارد گفت: بانوان نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات جامعه دارند.

به گزارش ایرنا، سید علی موسوی حسینی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از بانوان شهرستان اظهار داشت: در جامعه امروزی ضرورت حضور بانوان بسیار بیشتر از گذشته حس می شود.
وی ریشه مشکلات جامعه امروزی را بیشتر در حوزه فرهنگی دانست و گفت: به عنوان مثال دشمن در موضوع اعتیاد بسیار سرمایه گذاری کرده و با استفاده از نقاط ضعف موجود در این حوزه، سعی در ضربه زدن به جوانان کشورمان است.
وی افزود: متاسفانه مشکلات زیادی در حوزه های مختلف داریم و تنها راهکار حل و رفع مشکلات حفظ اتحاد و همدلی است که در این میان بانوان می توانند نقش تاثیرگذاری را ایفا کنند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مراغه نیز در این جلسه گفت: در دولت تدبیر و امید بیشترین تعداد بانوان در پست های مختلف به عنوان بخشدار، شهردار و معاونان استاندار و فرماندار و روسای ادارات به کار گرفته شدند.
حکیمه انتظاری افزود: حضور فعال بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن بر کسی پوشیده نیست و بانوان به برکت انقلاب اسلامی ایران در کنار دیگر مسوولان نام کشورمان را به عنوان کشوری آزادی خواه و با اقتدار در جهان معرفی کرده اند.
وی گفت: در جمهوری اسلامی ایران بانوان می توانند در عرصه های مختلف حضور داشته و در راستای اهداف انقلاب فعالیت کنند.
وی افزود: در این راستا انتظار داریم با حفظ جایگاه و شان بانوان این اعتماد همچنان ادامه داشته باشد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افشاگری خانم بازیگر درباره مهدی طارمی