نسل امروز وامدار ایثارگری‌ های شهیدان است


نسل امروز وامدار ایثارگری‌ های شهیدان است

کرج - ایرنا- منتخب مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: نسل امروز وامدار ایثارگری‌ های شهیدان است.

علیرضا عباسی که روز پنجشنبه درآیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس درآموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج سخن می گفت، اظهارداشت: شهدا با ایثارشان انقلاب، اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل دشمنان بیمه کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسیر جمهوری اسلامی ادامه نهضت امام حسین(ع) است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی بیان داشت: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس، در سایه توکل به خدا و ولایت‌پذیری پای امام خمینی (ره) و آرمان‌های انقلاب ایستادند و اجازه ندادند وجبی از خاک این سرزمین به دست دشمنان بیفتد.

عباسی با اشاره به اینکه تاکتیک امروز دشمنان انقلاب راهبردی و میدانی شده است، اضافه کرد: دشمنان با تمام تکنیک وجنگ نرم و اعمال تحریم‌ها هرگز موفق به شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس با حفظ ارکان انقلاب و صادر کردن آن به دنیا به هدف خود رسید و برای اینکه جامعه اسلامی را شکل دهد، توانست هسته‌های مقاومت را در جهان ایجاد کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: دشمنان اهداف خود را با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و امروز هوشمندانه ‌تر شده است را دنبال می‌کنند.

عباسی گفت: در این راستا باید فعالیت‌های فرهنگی، علمی، پژوهشی و آموزشی دانشگاه با چاپ مقالات و کتب، افزایش و تقویت شود و نهضت خاطره‌گویی از دوران هشت سال دفاع مقدس با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های مختلف بیش از پیش

به خصوص برای دانش آموزان دنبال شود.

وی تاکید کرد: رشادتهای رزمندگان به ویژه شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس طرح و الگویی برای جامعه است که باید آن را به زبان قلم ، هنر و رسانه انتشار داد.

دراین آیین از کتاب صوتی و نمایشنامه شهید بهنام محمدی با حضور مادراین شهید و خانواده شهید فهمیده رونمایی شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


پروژه فاضلاب شهرک امام رضا(ع) کرج بهره برداری شد