کارگاه آموزش گلف با شرکت 30 گلف باز در رشت برگزار شد


کارگاه آموزش گلف با شرکت 30 گلف باز در رشت برگزار شد

رشت - ایرنا -رئیس هیات گلف گیلان از برگزاری یک دوره آموزشی ، در رشته های گلف ، مینی گلف و بهکاپ با شرکت حدود 30 نفر در بخش بانوان و آقایان از شهرهای مختلف استا خبر داد .

سارا نوروزی روز سه شنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: این دوره آموزشی زیرنظر عباس نوروزی مسئول کمیته آموزش و مربی هیات گلف گیلان برگزار و شرکت کنندگان در این دوره، با جدیدترین شیوه های آموزشی رشته های گلف آشنا شدند.

وی ادامه داد: کارگاه آموزشی رشته های گلف به صورت تئوری و عملی و در مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت برگزار شد که در پایان از سوی هیات گلف گیلان به شرکت کنندگان، گواهینامه شرکت در این دوره اهداء شد.

رئیس هیات گلف استان گیلان در ادامه بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و متوقف شدن فعالیت های ورزشی، این هیات رقابت های گلف را به صورت مجازی برگزار کرد و همچنین در بخش فرهنگی نیز، تعدادی بسته معیشتی از سوی این هیات تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

رشته گلف در گیلان از سال ۹۰ شروع به کار کرد .در گیلان حدود ۷۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی گلف فعالیت دارند و هم اینک نیز دو زمین چمن در رودبار ، یک زمین در رشت و یک زمین مینی گلف نیز در این استان برای استفاده ورزشکاران ایجاد شده است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !