همایش خودروهای کلاسیک در اردبیل برگزار می‌شود


همایش خودروهای کلاسیک در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل از برگزاری همایش خودروهای کلاسیک و قدیمی در اردبیل خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، عزیزه تراز در مصاحبه با خبرنگاران افزود: این همایش جمعه ۱۱ مهرماه امسال در محوطه دریاچه شورابیل برگزار و در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این همایش را کمیته کلاسیک هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل برگزار می‌کند، اظهارداشت: بیش از ۲۰ خودرو کلاسیک و قدیمی از استان اردبیل و استان‌های همجوار در این همایش شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه بیان کرد: همایش خودروهای کلاسیک و قدیمی در اردبیل با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم هم برای انجام آن اندیشیده شده است.

وی از راه‌اندازی و احداث بزرگترین پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی کشور در اردبیل خبر داد و گفت: مساحت زمین موردنیاز و استاندارد برای راه‌اندازی پیست ۲۵ هکتار است اما مساحت پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی اردبیل ۳۵ هکتار است.

تراز با بیان اینکه زمین موردنیاز برای راه‌اندازی و احداث پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان در مسیر سرعین - نیر واقع است، ادامه‌داد: این زمین تملک و طراحی اولیه آن نیز به اتمام رسیده و در صورت حمایت مسوولان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل گفت: راه‌اندازی این پیست مزایای زیادی برای استان دارد و با بهره‌برداری از آن علاوه بر توسعه ورزش شاهد رونق و توسعه اقتصادی و توریسم ورزشی در منطقه خواهیم بود.

همایش خودروهای کلاسیک در اردبیل برگزار می‌شود

او همچنین با اشاره به جایگاه این وزش در اردبیل افزود: تیم سافاری اردبیل در سال ۹۷ موفق به کسب مقام دوم در کشور شده و در صورت حمایت و تامین زیرساخت‌های لازم ورزشکاران استان حرف‌های زیادی برای گفتن در کشور خواهند داشت.

وی از فعال بودن تمامی کمیته‌های این هیات در استان از جمله کمیته استعدادیابی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه با اینکه مسابقات کشوری و استانی برگزار نمی‌شود، اما ورزشکاران استان به تنهایی و به صورت خصوصی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ آمادگی خود تمرین می‌کنند.

وی با تقدیر از حمایت‌های پلیس راهور استان از این ورزش بیان‌کرد: تعامل و همکاری خوبی بین هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان و پلیس وجود دارد.

تراز با بیان اینکه موتورسواری و اتومبیل‌رانی از ورزش‌های جذاب هستند، اظهارداشت: این رشته ورزشی آن طور که باید در جامعه ما به درستی شناخته و تعریف نشده است.

او با اشاره به شناخته شدن و معرفی درست این رشته ورزشی در جامعه افزود: با اینکه با اقدامات انجام شده و رفتار خوب و شایسته ورزشکاران رفته رفته نگاه مردم به این رشته ورزشی مثبت شده اما این روند باید ادامه داشته باشد تا این ورزش مظلوم واقع نگردد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!