مرکز مانیتورینگ مراقبت‌های پزشکی در اردبیل فعال می‌شود


مرکز مانیتورینگ مراقبت‌های پزشکی در اردبیل فعال می‌شود

اردبیل – معاون درمان علوم پزشکی استان اردبیل از فعال سازی مرکز مانیتورینگ مراقبت‌های پزشکی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین فتحی ظهر جمعه در بازدید از مرکز اورژانس اردبیل تصریح کرد: نرم‌افزارهای MCMC راه‌اندازی شده و به زودی ستاد عملیاتی نیز فعال می‌شود.

وی متذکر شد: با این اقدام تمامی فعالیت‌های اورژانس و مراقبت‌های درمانی و پزشکی قابل مدیریت و رصد بوده و به ویژه در شرایط بحرانی می‌تواند منجر به انسجام خدمات و ساماندهی مطلوب اقدامات پزشکی شود.

معاون درمان علوم پزشکی استان تصریح کرد: تا به امروز مدیریت خدمات درمانی در شرایط ویژه به صورت تلفنی انجام می‌شد که مرکز مانیتورینگ می‌تواند امکان رصد دقیق اقدامات را فراهم سازد.

فتحی تأکید کرد: خدمات‌رسانی به هنگام و هدایت صحیح بیماران از مزایای فعال‌سازی این مرکز است و امید می‌رود پس از آغاز به کار آن بتوان خدمات به مراتب بهینه به شهروندان ارائه کرد.

وی همچنین در خصوص امکانات فعلی اورژانس اردبیل افزود: ۴۷ پایگاه اورژانس در سطح استان دایر است که در مجموع ۳۰۰ نفر در بخش اورژانس استان مشغول به کار هستند.

معاون درمان علوم پزشکی استان به انجام سالانه ۳۶ هزار مأموریت توسط اورژانس اردبیل اشاره و تصریح کرد: فعالیت اورژانس با رشد کمی و کیفی مواجه است و به کیفی سازی نیروی انسانی و استفاده از نیروی متخصص توجه ویژه شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راه اندازی دستگاه  سی تی اسکن جدید در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر