آرامش در نیوکمپ ستاره بارسا تمدید می‌کند


آرامش در نیوکمپ ستاره بارسا تمدید می‌کند

بارسلونا یکی از نگرانی‌های خود را برطرف کرد و برای تمدید قرارداد، با دروازه بان آلمانی مارک آندره تراشتگن به توافق رسید. نوشته آرامش در نیوکمپ ستاره بارسا تمدید می‌کند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آرامش در نیوکمپ ستاره بارسا تمدید می‌کند

بارسلونا با چراغ سبز تراشتگن برای تمدید قرارداد تا سال 2025 رو به رو شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۴
آرامش در نیوکمپ ستاره بارسا تمدید می‌کند

بارسلونا یکی از نگرانی‌های خود را برطرف کرد و برای تمدید قرارداد، با دروازه بان آلمانی مارک آندره تراشتگن به توافق رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

موندو دپورتیوو مدعی شد که ستاره بارسلونا درون دروازه این تیم یعنی مارک آندره تراشتگن با این باشگاه برای تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۵ به توافق رسیده است.

اگرچه بارسلونا طی فصول اخیر نتوانسته عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد و همواره با شکست های عجیب و غریب از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است اما با این حال دروازه بان آلمانی بلوگرانا، در روزهای بد این تیم نیز یکی از بهترین بازیکنان بوده است.

در واقع بسیاری معتقد هستند در صورت نبود دروازه بان آلمانی، بارسا می توانست وضعیت به مراتب بدتری را طی سال های اخیر تجربه کند.

یکی از بزرگترین معضلات بارسلونا طی ماه‌های اخیر مسئله تمدید قرارداد با مارک آندره تراشتگن بوده است.

اگرچه باشگاه کاتالانی در این بار مطمئن به نظر می رسد اما در مقطعی گفته شد که مذاکرات برای تمدید قرارداد با دروازه‌بان آلمانی به بن بست کامل رسیده و احتمال دارد او بارسا را ترک کند؛ تا جایی که حتی نام گزینه‌هایی برای جانشینی تراشتگن نیز مطرح شد.

تراشتگن تا ۲۰۲۵ در نیوکمپ

با این حال چندی پیش خبرنگاران مطرح اسکای و گاردین یعنی فابریتزیو رومانو مدعی شد مارک آندره تراشتگن برای تمدید قرارداد با بارسا به توافق رسیده است.

اما پس از این اظهار نظر هرگز این اتفاق به شکل رسمی اعلام نشد تا حالا موندو دیپورتیوو تایید کرده که توافقات نهایی بین باشگاه کاتالانی و تراشتگن به طور کامل انجام شده و او اعلام آمادگی کرده که به زودی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ با بارسلونا تمدید کند.

این در حالی است که از پیش از پایان فصل گذشته تلاش تیم‌هایی چون بایرن مونیخ و چلسی برای خرید تراشتگن شدت گرفته بود، با این حال بارسلونا توانسته این بازیکن را در نیوکمپ حفظ کند.

تراشتگن بدلیل عمل جراحی روی پای مصدوم خود دوران نقاهت را سپری می‌کند و در دو بازی اول بلوگرانا در فصل جدید غایب بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی