سرپرست فدراسیون: رکوردشکنی‌ها نشان از آینده روشن دوومیدانی دارد


سرپرست فدراسیون:
رکوردشکنی‌ها نشان از آینده روشن دوومیدانی دارد

سرپرست فدراسیون دوومیدانی می‌گوید: رکوردشکنی‌ها نشان می‌دهد این رشته آینده روشنی درپیش دارد.

مهدی مبینی در حاشیه مراسم اختتامیه بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: فدراسیون دوومیدانی با توجه به رقابت‌هایی که در مواد مختلف دارد، یک سازمان قوی است و نیاز به حمایت‌های ویژه دارد تا ما بتونیم در میادین مختلف به ویژه در مسابقات جهانی و المپیک حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا باشگاه‌ها و هیئت‌های استانی می‌توانند بازوان توانمند فدراسیون باشند، چون ارکان اصلی هر رشته ورزشی باشگاه‌ها هستند.

مبینی تاکید کرد: اگر باشگاه‌ها به عنوان سرمایه ملی از قهرمانان هر رشته حمایت کنند ما شاهد بالندگی آن رشته خواهیم بود.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: خدا را شکر در دوره کرونا توانستیم مجوزهای لازم را بگیریم و سه مرحله از لیگ برگزار شد که با نظر کارشناسان مرحله‌به‌مرحله بهتر شدیم.

وی تصریح کرد: ۱۸-۱۹ رکورد ملی در مقاطع سنی مختلف و ۱۲ رکورد باشگاهی ارتقا پیدا کرد و این نشان می‌دهد که دوومیدانی روزهای روشنی در پیش دارد.

مبینی افزود: بانوان ما در رشته دوومیدانی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و چهار رکورد ملی در رده بزرگسالان داشتیم و این نوید را می‌دهد که در آینده نزدیک می‌توانند روی سکوهای آسیایی قرار بگیرند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: امیدوارم این روند حمایتی باشگاه‌ها تداوم داشته باشد که ما بتوانیم در رده‌های سنی پایه هم در میادین مختلف حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم. اگر دوومیدانی رشد کند ما در تمامی رشته‌های ورزشی پیشرفت خواهیم داشت.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...