طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سرپل ذهاب اجرا شد


طرح ارتقای امنیت اجتماعی در  سرپل ذهاب اجرا شد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در 2 مرحله در این شهرستان به منظور برقراری نظم و امنیت و مقابله با اراذل و اوباش و انواع جرایم اجرا شد.

سرهنگ «منوچهر رضایی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی و وسایط نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش و دارای آلودگی صوتی توسط عوامل انتظامی شهرستان در طول هفته گذشته در ۲مرحله انجام شد.

وی اظهار داشت: در این طرح پس از پاکسازی پارک ها و تفرجگاه‌ها تعداد ۲۳ دستگاه موتورسیکلت و ۲۲ دستگاه خودرو متخلف توقیف و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب در ادامه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در این طرح همچنین تعداد یک هزار و ۷۰۰ فقره وسایل نقلیه متخلف را اعمال قانون کردند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: نیروی انتظامی با اقتدار با افراد مخل نظم و امنیت و هنجارشکن جامعه که به نوعی از انحا با آلودگی صوتی، سرعت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و نمایشی وسایط نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش که ایجاد مزاحمت برای شهروندان می کنند برخورد قانونی و جدی کرده و وسایط نقلیه این افراد تا اطلاع ثانوی توقیف و اعمال قانون می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی و سامانه ۱۹۷ به ماموران انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

سرپل ذهاب با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، دارای ۴۸ کیلومتر نوار مرزی با عراق است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان